کوچه- شهید

انتشار کلیپی درباره حذف کلمه شهید از تابلوی برخی کوچه‌ها و معابر شهری موجب برخی اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی شد. تا جایی که شهردار تهران توضیح داد که کلا ما در دوره جدید، نه تابلویی حذف کرده و نه تابلویی نصب کردیم و این تابلوها از ۵سال پیش بوده است. این درحالی است که در فضای مجازی برخی تصاویر از اشخاصی که درحال چسباندن برچسب شهید در کنار برخی اسامی معابر هستند، منتشر شده است.

  ستایش

پخش سری جدید سریال ستایش و گریم تکراری نرگس محمدی در این سریال واکنش طنز کاربران فضای مجازی را به‌دنبال داشت. برخی از کاربران به نقد گریم ضعیف هنرپیشه اصلی داستان ستایش پرداختند و این اتفاق را با ماجرای فیلم بنجامین باتن مقایسه کردند که هرچه سنش بالاتر می‌رفت جوان‌تر می‌شد! تهیه‌کننده این سریال در توضیح چرایی جوان‌تر شدن بازیگر سریال گفت که ستایش با افزایش سنش صاحب ‌انگیزه و آرامش شده است!

  سرهنگ- علیفر

گاف عجیب سرهنگ علیفر هنگام گزارش بازی دو تیم رئال‌مادرید و لوانته این هفته اگرچه موجب شد تا این گزارشگر ورزشی بالاخره به‌دلیل خطاهایش در گزارشگری جریمه شود، اما واکنش‌های زیادی هم در فضای مجازی داشت. علیفر در این بازی سیدجلال حسینی بازیکن پرسپولیس را‌ هافبک تیم لوانته معرفی کرد. برخی کاربران هم نوشتند نتیجه غیبت عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی سوتی‌های عجیب همین گزارشگران می‌شود.

  پسر- قرمز

مرگ دلخراش پسربچه‌ای ۸ساله در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به‌دلیل برق‌گرفتگی در استادیوم آزادی، این هفته بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. برخی کاربران انتقادات خود را متوجه متولیان امر ورزش کردند. در این میان یکی از کاربران با اشاره به مرگ دختر آبی نوشت: «مرگ پسرقرمز تراژدی تازه در سرزمینی است که انگار عادت کرده‌ایم در آن اشک را با اشک پاک ‌کنیم.»