رقابت چند بعدی در د سترسی سریع‌تر به زمان

 ساعت سامسونگ ساعت دونده‌ها

نسخه سامسونگ گلکسی Watch Active ۲Under Armour در واقع ساعت هوشمندی است که به‌صورت ویژه برای دونده‎ها طراحی شده تا آمادگی جسمانی‌شان را یک قدم جلوتر ببرند. این ساعت قابلیت‎های منحصربه‌فردی مانند دسترسی آنی و دائمی به مربی و دسترسی پریمیوم به بزرگ‌ترین جامعه تناسب اندام در MapMyRun امکان دسترسی سریع به نکات آموزشی، آموزش خلاقانه‎تر و تمرین‎های فراگیرتر را دقیقا از روی مچ ورزشکار فراهم می‎کند.نسخه ویژه گلکسی Watch Active ۲ Under Armour دارای شش ماه عضویت پریمیوم رایگان در MapMyRun است که به کاربران امکان دسترسی به برنامه‎های آموزشی را می‎دهد تا بیشترین بهره را از تمرین‎های خود ببرند. طی تمرین، نمایشگر ساعت اطلاعات کلیدی مانند ضربان قلب، سرعت و فرم را به کاربر نمایش می‎دهد تا بتواند داده‎ها را به‌صورت آنی در اختیار داشته و میزان پیشرفت خود را با برنامه‎اش مقایسه کند. وقتی ساعت را به گوشی خود متصل کرده باشید، بعد از هر جلسه نیز گزارشی دقیق را به همراه اطلاعاتی مضاعف دریافت خواهید کرد.یکی از قابلیت‎های انحصاری نسخه گلکسی Watch Active ۲ Under Armour امکان جفت شدن آن با کفش‎های ویژه دو UA HOVR است که به کاربر امکان می‎دهد آمارها و نکات آموزشی را به‌صورت آنی و زنده دریافت کند. به این ترتیب هر جلسه دو به یک جلسه آموزشی اختصاصی برای شما تبدیل خواهد شد. نسخه ویژه گلکسی Watch Active۲ Under Armour با یک بدنه سبک و ورزشی از جنس آلومینیوم طراحی شده که صفحه آن در دو اندازه متفاوت – ۴۴ میلی‎متری با بند مشکی و ۴۰ میلی‌متری با بند خاکستری – عرضه شده و طرح‎های ویژه‎ای هم برای روی آن نمایش داده می‎شود. از سوی دیگر صفحه ساعت رابط کاربری بسیار درشت و واضحی دارد و کاربر می‎‎تواند فورا و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن MapMyRun هم دسترسی پیدا کند.

 هوآوی واچ‌جی‌تی۲

چند روزی است که شرکت هوآوی از ساعت هوشمند خود به نام هوآوی واچ‌جی‌تی‌۲ به‌عنوان دومین نسل این ساعت هوشمند رونمایی کرده است.

ساعت هوشمند هوآوی واچ‌جی‌تی۲ | Huawei Watch GT ۲ در دو نسخه ۴۶ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری معرفی شده است.هوآوی در این ساعت هوشمند از چیپست اختصاصی Kirin A۱ بهره برده که اتصال بهتر و پایدارتر بلوتوث را نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند موجود با توجه به این چیپست و البته برخورداری از بلوتوث ۱/ ۵ به همراه دارد. بنابر اعلام هوآوی شما در این ساعت می‌توانید حتی از فاصله ۱۵۰ متری نیز اتصال به گوشی خود را همچنان داشته باشید.نسخه ۴۶ میلی‌متری این ساعت هوشمند از حافظه داخلی ۴ گیگابایتی به همراه ۳۲ گیگابایت رم و نسخه ۴۲ میلی‌متری از ۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۱۶ گیگابایت رم برخوردار است. این به آن معناست که بدون نیاز به گوشی خود می‌توانید حجم قابل توجهی از آهنگ‌های دلخواه خود (بنابر اعلام هوآوی تا ۵۰۰ آهنگ) را روی ساعت هوشمند هوآوی واچ‌جی‌تی۲ ذخیره کنید.با توجه به امکان قابل توجه اتصال مستقیم هدفون به ساعت هوشمند هوآوی واچ‌جی‌تی۲ می‌توانید آنها را به‌طور مستقیم از روی ساعت گوش دهید یا حتی بدون هدفون آنها را از بلندگوهای تعبیه شده روی ساعت گوش کنید که به نظر عجیب اما به هر حال یک امکان است و با اندازه صفحه نمایش این ساعت هوشمند چندان کار سختی نیست.حضور بلندگو و البته میکروفن روی نسخه ۴۶ میلی‌متری این ساعت هوشمند به این معنی است که می‌توانید حتی روی یک مکالمه تلفنی با استفاده از ساعت نیز حساب کنید اگر چه همچنان به اتصال به گوشی نیاز خواهید داشت چرا که هیچ‌کدام از دو نسخه این ساعت هوشمند از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کنند.هوآوی از یک باتری ۴۵۵ میلی‌آمپرساعتی برای نسخه ۴۶ میلی‌متری و از یک باتری با ظرفیت ۲۱۵ میلی‌آمپرساعتی برای نسخه ۴۲ میلی‌متری بهره برده که برای آنها به ترتیب دو و یک هفته عمر شارژ باتری را پیش‌بینی کرده است. هوآوی علاوه بر این حجم انبوهی از سنسورهای متنوع را روی این ساعت هوشمند تعبیه کرده که از جمله آنها می‌توان به چیپست مستقل GPS و یک گام‌شمار اشاره کرد به آن معنی که شما بدون نیاز به گوشی خود می‌توانید به فعالیت‌های ورزشی مورد علاقه خود بپردازید. سنسورهای نظارت بر ضربان قلب و حتی فشار هوا روی این ساعت هوشمند تعبیه شده‌اند تا بتوانید از آن انتظار یک دستبند سلامتی را به‌طور کامل داشته باشید. هوآوی اعلام کرده که این ساعت هوشمند قابلیت ردیابی ۱۵ نوع ورزش مختلف از دو تا شنا و دوچرخه سواری و... را دارد.این ساعت هوشمند هوآوی از استاندارد ۵ATM برخوردار است که بیانگر آن است که این ساعت هوشمند در عمق ۵۰ متری آب به مدت ۱۰ دقیقه دوام می‌آورد.هوآوی واچ‌جی‌تی‌۲ با بندهای فلزی، چرمی و جنس فلورولاستومر به بازار عرضه خواهد شد و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. هوآوی هنوز درخصوص قیمت و زمان عرضه آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.