چگونه در تلگرام رفع ریپورت کنیم

  استفاده از روبات اسپم بوت | Spambot

یکی از روش‌های پیشنهادی برای خروج از ریپورت تلگرام روشی است که در این مرحله شرح می‌دهیم. در این روش شما از طریق روبات رسمی تلگرام با عنوان Spam Info Bot برای تلگرام درخواست رفع ریپورت را ارسال می‌کنید و عموما اگر سابقه خیلی بدی نداشته باشید ظرف مدت کوتاهی محدودیت‌های ریپورت از اکانت‌تان برداشته می‌شود.

  ارسال پیام توسط افراد ناشناس

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌هایی که برای خروج از ریپورت تلگرام (Telegram Report) استفاده می‌شود همین روش است. در این روش شما باید حداقل از ۱۰ فرد ناشناس بخواهید که برای ۴ تا ۷ روز پیاپی هر روز در حدود ۱۰ پیام و استیکر برایتان ارسال کنند. در نظر داشته باشید که شما نباید شماره این افراد را در مخاطبان تلگرام خود ذخیره داشته باشید و افراد موردنظر باید مخاطبان ناشناس باشند. برای مثال اگر در گروه خاصی عضو هستید، می‌توانید از اعضای آن بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند.

  چت با پشتیبانی

روش دیگری هم برای خروج از ریپورت تلگرام وجود دارد که بازده بسیار سریعی داشته اما نیازمند این است که شما با زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید و بتوانید با پشتیبانی تلگرام به‌صورت آنلاین و با زبان انگلیسی چت کنید. برای استفاده از این روش کافی است مراحل زیر را طی کنید:منوی اصلی تلگرام را اجرا و گزینه Settings را انتخاب کنید.گزینه Ask a Question را انتخاب کنید. گزینه OK را انتخاب کنید.در این حالت پنجره چتی نمایان می‌شود. می‌توانید در این پنجره پیغام خود را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و از آنها بخواهید تا برای خروج از ریپورت تلگرام به شما کمک کنند.

  ارسال درخواست از طریق ایمیل

آخرین روشی که می‌توانید از آن به منظور خروج از ریپورت تلگرام استفاده کنید مربوط به ارسال درخواست از طریق ایمیل برای پشتیبانی تلگرام می‌شود. در نظر داشته باشید که حتما درخواست خروج از ریپورت تلگرام را به آدرس ایمیل

 spam@telegram.org ارسال کنید، چون این دپارتمان فقط وظیفه رسیدگی به درخواست‌های ریپورت اکانت تلگرام را بر عهده دارد و ارسال ایمیل مستقیم به آن منجر به تسریع فرآیند خروج از ریپورت می‌شود. موضوع ایمیل را هم گزینه SPAM انتخاب کنید.در انتهای توضیحات خود آیدی تلگرام و شماره تلفن اکانت تلگرام خود را ضمیمه کنید تا پشتیبانی تلگرام بتواند جزئیات اکانت شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.