بهترین کافه تو بهترین خاورمیانه!

 کافه گودو

مرکز خرید گاندی

کافه گودو هم از جمله کافه‌های معروف تهرانه و از اون کافه‌هایی محسوب می‌شه که از همون ابتدای زمانی که شروع به کار کرده بسیار خوش‌نام شده و خب بعضا شانس دخیله و بعضا کیفیت بسیار عالی! اینجا حتما جفتش رو باهم داشته؛ گودو دو شعبه داره یکی تو انقلاب و یکی هم تو گاندی.

انقدر که این کافه خوبه همه‌ش دوست دارم برم اونجا مخصوصا واسه سالادهاش. محیطش بسیار جذاب و زیباست، افرادی که توش کار می‌کنن خیلی صمیمی و کمک‌کننده هستن و خیلی راهنمایی می‌کنن. این سری سالاد سفارش ندادم و اسپاگتی مخصوص سفارش دادم و پیشخدمت اومد بهم گفت: این انتخابی که کردید خیلی سلیقه‌ایه و گوشت بوقلمون داره؛ مطمئنید که خوشتون می‌آد؟ من بهش گفتم: اگر سلیقه شما باهاش می‌خونه بیارید، (خودم رو آدم بسیار خوش‌ذائقه و سهل‌گیری می‌دونم که اکثر مزه‌ها رو دوست دارم، در حدی که گاهی می‌گم: شاید تایلندی‌ها دلیلی دارن واسه خوردن سوسک خیلی زود قضاوت نکنیم! شاید خوشمزه باشه!) گفت: بله خیلی دوست دارم. و همون رو سفارش دادم و آورد و حقیقتا عالی بود. لذت بردم در حدی که سیر شده بودم اما داشتم ادامه می‌دادم. روی اسپاگتی معمول انگار یک قوطی کنسرو گوشت بوقلمون ریخته بودن که ظاهرا شبیه کنسرو ماهی تن بود و با کمی چاشنی بسیار معرکه شده بود و به همه توصیه می‌کنم.

البته در آخر این رو هم بگم که این کافه جزو کافه‌های قیمت بالاست. بالاخره پول خوش‌خدمتی و خوشمزگی باید دربیاد دیگه، نه؟ نوش‌جون و حلال‌شون باشه، وقتی می‌ریم اونجا و با لبخند می‌شینیم و با خنده می‌آیم بیرون چرا نباید گرون‌تر از جای دیگه باشه؟ مگه قیمت رو عرضه و تقاضا مشخص نمی‌کنه؟