پریود میت

همچنین به شما امکان می‌دهد قرص ضدبارداری، سایر روش‌های پیشگیری از بارداری یا مصرف داروهای دیگر خود را در برنامه وارد کرده و در زمان مقرر برای آن یادآور تنظیم کنید. ممکن است پریود شما منظم باشد، اما به علت مشغله روزانه تاریخ دقیق آن را فراموش کنید؛ در این حالت می‌توانید برای شروع پریود یا روز تخمک‌گذاری بعدی خود نیز یادآور تنظیم کنید.

پریود آمادگی برای بارداری است که با تغییراتی در وزن و دمای بدن همراه است از امکانات دیگر نرم‌افزار می‌توان به امکان ورود اطلاعات مربوط به تغییرات بدنی که با پریود در ارتباط است اشاره کرد. با وارد کردن این داده‌ها Period mate اطلاعات را به‌صورت نمودار به شما ارائه می‌دهد که قابل استفاده برای پیش‌بینی دقیق پریود بعدی یا تنظیم برنامه بارداری یا پیشگیری از بارداری است. همچنین با وارد کردن اطلاعات مربوط به قد و وزن علاوه بر هدف اصلی برنامه که پیش‌بینی پریود بعدی، روز تخمک‌گذاری و احتمال بارداری است، برنامه به‌صورت خودکار توده بدنی (BMI) شما را نیز محاسبه می‌کند. در نتیجه می‌توانید تغییرات بدنی خود را پیگیری کرده در صورت لزوم از این اطلاعات برای ارائه به دکتر یا مشاور تنظیم خانواده استفاده کنید. Period mate علاوه بر اعلان تاریخ روز، چرخه قاعدگی، پنجره باروری و روز تخمک‌گذاری احتمال بارداری را نیز در تمام روزهای ماه به شما اعلام می‌کند که در کنار سایر روش‌های پیشگیری یا اقدام به بارداری در راستای تنظیم خانواده به کاربر یاری می‌رساند.

اگر زبان برنامه را فارسی تنظیم کنید تقویم شمسی جلالی خواهد شد و کاربران ایرانی برای استفاده از آن مشکل مطابقت زمانی ندارند به‌علاوه تمام قسمت‌های برنامه به زبان فارسی ارائه خواهد شد.