برانکو_ایوانکوویچ

همزمان با انتشار اخباری درباره پایان همکاری مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی با تیم‌ملی فوتبال کشورمان، زمزمه‌هایی مبنی بر حضور دوباره برانکو ایوانکوویچ در تیم‌ملی به گوش می‌رسد. یکی از کاربران با انتقاد از سیاست‌های فدراسیون فوتبال نوشت: «مهم این نیست کی‌روش رفت ویلموتس جانشینش شد یا حالا برانکو داره میاد. آنچه اهمیت داره اینه که شما کی می‌خوای از فوتبال این مملکت بری؛ آقای تاج ؟»

  آنفلوآنزا

اعلام رسمی مرگ ۱۵ نفر به علت ویروس آنفلوآنزا از سوی مقامات رسمی وزارت بهداشت واکنش برخی از کاربران فضای مجازی را برانگیخت. کاربران با انتشار تصاویر و برخی دستورات بهداشتی درباره جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس، مطالبی را به اشتراک گذاشتند. برخی کاربران درباره تفاوت‌های آنفلوآنزا و سرماخوردگی نوشتند و عده‌ای هم کمبود دارو و تحریم آمریکا را مقصر اصلی مرگ بیماران عنوان کردند.

  کشتی_فرنگی

به تعویق انداختن جام‌جهانی کشتی‌فرنگی ۲۰۱۹ در تهران از سوی کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، این هفته واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. در پی بروز ناآرامی‌ها در ایران، بعضی از کشورها از جمله مجارستان و ژاپن اعلام کرده‌اند که در مسابقات حضور نخواهند یافت. در همین رابطه سخنگوی وزارت ورزش از درخواست مسعود سلطانی‌فر از ظریف برای مذاکره با سفرای این کشورها برای حضور در جام‌جهانی کشتی‌فرنگی خبر داد.

  دفاع_از_امنیت

برگزاری راهپیمایی در حمایت از امنیت و اقتدار این هفته واکنش‌های زیادی در فضای مجازی برانگیخت. برخی کاربران نوشتند کسانی که به راهپیمایی رفته‌اند با افزایش قیمت بنزین موافقند. یکی از کاربران اصولگرا در واکنش نوشت: «حضور در راهپیمایی تهران به منزله دفاع از نظام و انقلاب و محکوم کردن آشوب و جنایات اشرار است و البته اعتراض به بی‌تدبیری‌های دولت و مشکلات معیشتی مردم نجیب کشورمان پابرجاست.»