استیک جیلیز ویلیزی

  ممد استیک

برج آاس‌پ

ممد استیک یه رستوران متفاوت محسوب می‌شه اونم از هر نظر. اگه سرد نیارن براتون مزه استیک‌ها خوبه. من شخصا از سرویس رستوران تجربه خوبی نداشتم چون تو خلوتی رفته بودیم و همه‌ش یادشون می‌رفت چیزایی که خواسته بودیم رو بیارن و غذا رو هم دیر آوردن. استیک‌ها با ساید دیش سرو می‌شن ولی اینا واسه کل ما یه ساید دیش بیشتر نیاوردن و به وضعیت کی بخوره کی نگاه کنه افتاده بودیم و خوشم نیومد.

دیدید که یه یخچال داره همون ابتدای ورود که برش خاصی از گوشت‌های گوساله و بره داخلش گذاشته. اول با تعجب نگاه می‌کردم فکر کردم اینا جزو رستوران نیست و رستوران ته این ماجراست! بعد فهمیدم که ای خیال باطل و عقب مونده! اینا همون گوشت‌هاییه که باید بزنیم بر بدن! تا حالا از نزدیک گوشت انقدر شیک ندیده بودم! خدایی قصابی‌ها این شکلی نیست! اینا یه باکلاسی خاصی ته کارشون بود. کلا محیط رستوران هم خیلی خوشگل و جذاب با تم ترسناک بود و چند تا کله قرمز گاو به دیوار بود و فضا فوق‌العاده تم ترسناک ببر مثله کن به خودش گرفته بود.

به محض نشستن منو رو برامون آوردن ولی سوال کردن دوست دارین خودتون سفارش بدین یا با سلیقه سرآشپز غذا سرو بشه که ما هم خودمونو از بحث و فکر راحت کردیم و سپردیم این کار رو به آشپزشون.

 استیک اینجا با طعم واقعی گوشت لذیذه و هیچ‌گونه مرینیتی نکردن گوشت رو البته عرفش هم همینه‌ها ولی اینجا فقط نمک دریایی به گوشت می‌زنن و خب یه عیار خوبی از طعم گوشت محض به آدم می‌ده.

پیش غذا فقط سالاد سبزیجات بود که توش انار و مغز گردو و سبزیجات و پنیر لیقوان بود که با روغن زیتون و بالزامیک سرو می‌شه و خیلی هم خوشمزه بود این ترکیب رو ما دوست داشتیم و خوردیم همه‌اش رو.

کنار استیک برامون مقدار اندکی سیب‌زمینی آوردن. آبمیوه طبیعی هم داشتن که آب پرتقال گرفتیم و با حال بود اونم.

 استیک تبری(تی‌بون) داشتیم که دنبه‌ای که به این گوشت بود سر میز ولوله ایجاد کرد و همه بهش چشم طمع داشتن و واقعا خوشمزه بود و حتما پیشنهاد می‌کنم که تیستش کنین. برگر(ممد برگر)‌هاشونم بدک نبود و گوشت خالص بود و هیچ‌گونه افزودنی نداشت و بدون گوجه و خیارشور سرو می‌شد برای همین اون دوستمون که سفارش داده بود نخورد و گفت بوی گوسفند میده و دستش درد نکنه، اونم ما زدیم بر بدن.

ممد اسپشیال فیله گوساله ۴۰۰ گرمی بود که برش و پختش از صفر تا صد روی میزتون انجام می‌شه. خب این همه تعریف کردم از غذاهای اینجا اما اینجا هنوز هم بهترین استیک تهران رو نمی‌ده و یه سری جاهای دیگه که انقدر قرتی بازی ندارن کار اصلی رو انجام می‌دن.