چند ترفند ساده برای عاشقان گیم

 دستتان را از روی دکمه سرعت (Sprint) بردارید

خیلی‌ها فکر می‌کنند اگر دکمه سرعت را نگه دارند، سرعت بازیکن بیشتر می‌شود.سرعت باعث خستگی بازیکنان می‌شود. اصلا شما ۴ بر صفر از حریف خود جلویید، آن هم در نیمه اول، اما شک نکنید اگر حریف شما کمی PES را درک کند و بلد باشد، در نیمه دوم کامبک می‌زند، چرا که بازیکنان شما همگی در نیمه اول خسته شده‌اند. برای حل این عادت غلط، سعی کنید با پاسکاری‌های کوتاه و به‌خصوص دریبل توپ را به سمت دروازه حریف ببرید. تمامی PES‌بازها از همین روش استفاده می‌کنند.

 از تعویض‌های سریع استفاده کنید

ویژگی تعویض سریع (Quck Subs) بسیار کاربردی است، به‌ویژه در بخش آنلاین. ویژگی تعویض سریع یا Quck Subs، یکی از ویژگی‌های کاربردی در بازی PES ۲۰۱۹ به حساب می‌آید. با این ویژگی بدون اینکه وارد تنظیمات ترکیب خود شوید، زمانی که توپ به اوت برود یا وقفه‌ای در بازی رخ دهد (مثل خطا) این ویژگی برایتان ظاهر می‌شود و شما با زدن یک دکمه سریع تعویض را انجام می‌دهید. این ویژگی در بخش آنلاین بازی PES ۲۰۱۹ بسیار مهم تلقی می‌شود، چرا که از کم شدن Stamina بازیکنان و از همه مهم‌تر مصدوم شدن آنها جلوگیری می‌کنید.

 زیاد تکل نروید

توجه داشته باشید که تکل زدن زیاد علاوه بر احتمال اخراج شدن بازیکن تیم، باعث می‌شود دفاع شما جا بماند یا اینکه به راحتی دریبل بخورد.شگرد اکثر کسانی که کمی از PES سر درمی‌آورند این است که اول با سرعت بالا به سمت خط دفاعی شما هجوم می‌آورند و زمانی که شما قصد تکل زدن دارید سرعت خود را کاهش می‌دهند یا با یک تو سر توپ زیبا، دفاع شما را محو می‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اگر اصول تکل زدن را نمی‌دانید و در آن ماهر نیستید، بهترین راه Press کردن با دکمه

 (X در PS۴ و A در XBOX ONE) است.