شیریت؛ محبوب برای انتقال فایل

شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار SHAREit انواع فایل‌های خود در فرمت‌های PDF، ویدئو، عکس، متن، نرم‌افزار و … را بدون در نظر گرفتن حجم آنها میان دستگاه الکترونیکی خود با سرعت بالایی و تنها با اتصال به یک وای‌فای مشترک منتقل کنید.

یکی از کارهای دیگری که شیریت می‌تواند برای شما انجام دهد و کار شما را بسیار ساده کند؛ در زمان خرید گوشی جدید است! شما می‌توانید با دانلود و نصب برنامه SHAREit بر روی گوشی جدید خود و ایجاد ارتباط میان هر دو گوشی، تمام اطلاعات خود شامل شماره‌های تماس، عکس‌ها، پیام‌ها و اپلیکیشن‌های خود را از گوشی قدیم خود بدون هیچ‌گونه دردسری به گوشی جدید منتقل کنید.

همچنین شما می‌توانید با دانلود SHAREit برای کامپیوتر، تبلت و گوشی همراه خود تمام دستگاه‌های الکترونیکی خود را با یکدیگر کانکت کنید. علاوه بر این شیریت قابل نصب روی تمامی سیستم‌های مختلف این دستگاه است و شما می‌توانید به‌عنوان مثال آیفون را به کامپیوتری با سیستم‌عامل ویندوز نصب کنید. نرم‌افزار شیریت از زمان ارائه تا همین حالا که این مقاله نوشته شده همیشه رایگان بوده است و طبق گفته سازندگان آن قرار است که رایگان هم بماند پس با خیال راحت می‌توانید آن را نصب و از آن استفاده کنید.

دیگر نکاتی که دانستن آنها بعد از دانلود برنامه SHAREit برای کامپیوتر و اندروید می‌تواند به شما کمک کند، دانستن این موضوع است که برای استفاده از نرم‌افزار شیریت شما احتیاجی به یک شبکه محلی Wi-Fi ندارید و می‌توانید به‌طور مستقیم دستگاه‌های خود را با استفاده از Wi-Fi داخلی آنها به یکدیگر کانکت کنید.

در ارسال فایل هیچ‌گونه محدودیتی در حجم نیز وجود ندارد و شما می‌توانید فایل‌هایی با حجم یک مگابایت تا فایلی با حجم ۱۰۰ گیگابایت را با برنامه شیریت منتقل کنید.

از دیگر نکاتی که دانستن آن می‌تواند به شما برای استفاده از شیریت کمک کند می‌توان به سرعت انتقال فایل از طریق SHAREit اشاره کرد که این سرعت تقریبا معادل است با سرعتی در حدود ۲۰۰ برابر سرعت انتقال فایل توسط بلوتوث که سرعت خوب و مناسبی است.