علی_ لاریجانی

علی لاریجانی به زودی کرسی ریاست مجلس را ترک می‌کند و گمانه‌زنی درباره آینده سیاسی او در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته است. برخی از کاربران او را کاندید ریاست جمهوری می‌دانند، بعضی دبیر آینده شورای امنیت ملی و عده‌ای هم می‌گویند لاریجانی به حاشیه می‌رود. او چندی پیش درباره اینکه بعد از مجلس کجا خواهد رفت گفت«خانه اصلی ما دانشگاه است، حضور من در مناصب دیگر بنا بر وظیفه‌ام و خدمت به کشور و نظام بود.»

  طرح _ترافیک

در شرایطی که استانداری تهران و ستاد ملی کرونا به دلایل واضح بهداشتی مخالف برقراری طرح ترافیک هستند، اما شهرداری تهران بر اجرای این طرح در روزهای آینده اصرار دارد. سخنگوی وزارت بهداشت گفت اگر اجرای مجدد طرح ترافیک باعث تراکم بیشتر جمعیت در اتوبوس و مترو شود، حتما با آن مخالفیم. برخی از کاربران نوشتند که منحنی آلودگی هوا در اردیبهشت‌، کارآیی طرح ترافیک برای کنترل آلودگی را زیر سوال برده است.

  بورس _تهران

همزمان با افت و خیزهای شاخص بورس در روزهای اخیر، برخی از کارشناسان اقتصادی نسبت به شکست بازار سرمایه و بی‌اعتمادی مردم هشدار دادند. در این میان برخی از فعالان مجازی بورس، ریزش شاخص کل طی روزهای گذشته را مقطعی دانسته و نوشتند که این عدد، رقم تعیین‌کننده‌ای نبوده است. از طرفی برخی دیگر از فعالان مجازی پیش بینی کردند که بورس تا پایان تابستان از یک و نیم میلیون واحد عبور خواهد کرد.

  افزایش قیمت سکه ودلار

ادامه روند افزایشی قیمت سکه و دلار طی این هفته، واکنش های زیادی در فضای مجازی برانگیخت. دلار در اردیبهشت ماه حدود ۲هزار تومان افزایش قیمت یافت و به مرز ۱۸ هزار تومان رسید. سکه هم از مرز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذشت. برخی کاربران با اشاره به اعدام وحید مظلومین به عنوان سلطان سکه در زمانی که سکه به ۴ میلیون تومان رسیده بود، نوشتند احتمالا بعد از اعدام سلاطین خودرو باید منتظر پراید گران‌تری باشیم.