وی افزود: ما یک شرکت دانش محور هستیم و سعی در تولید محصولات بی‌رقیب داریم. اگر مسوولان امر در تامین سرمایه در گردش به کمک ما بیایند، می‌توانیم بر مبنای اقتصاد مقاومتی، انقلابی در صنعت خودرو در زمان تحریم‌ها انجام دهیم. پورمقدم افزود: خودروسازهای داخلی در تامین قطعات مورد نیاز خود به علت تحریم‌ها مشکلات زیادی دارند و مجبوریم برای این منظور هزینه‌های بیشتری بپردازیم. برای غلبه بر این مشکل درصد بومی‌سازی محصولات خود را افزایش داده‌ایم. مشکلات شامل نقل‌وانتقال ارز با نرخ ۸ تا۱۲درصد کارمزد و افزایش نرخ ارز است که این افزایش هم مشکلاتی برای ما و هم برای مصرف‌کننده ایجاد کرده است. دغدغه تمام خودرو سازها، سرمایه در گردش است. برای تامین قطعات مورد نیاز برای تولید از شرکت‌های داخلی استفاده می‌کنیم و بخشی را نیز از خارج کشور تامین می‌کنیم.

پور مقدم گفت: به علت افزایش قیمت‌ها در موضوع بازسازی ناوگان هم وارد شده‌ایم و ناوگان موجود را هم از نظر آلایندگی و هم از نظر سیمای شهر نوسازی کنیم. در این زمینه با بخش‌خصوصی در شهرهای کرج و اصفهان قراردادهایی بسته‌ایم و حدود ۲۰۰ دستگاه بازسازی کرده‌ایم. برای بخش عمومی و شهرداری‌ها درحال مذاکره و تفاهم با سازمان‌های حمل‌ونقل شهرداری‌های شیراز، دزفول و بوشهر هستیم. رئیس هیات‌مدیره شرکت بروجن خودرو درباره تاریخچه فعالیت این شرکت گفت: این شرکت در سال ۱۳۸۵ تاسیس و در سال ۸۸ خط تولید آن افتتاح شده است. از سال ۸۸ تا ۹۱ تعداد ۲هزار دستگاه مینی‌بوس تولید کرده‌ایم. بعد از آن به علت مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها محکوم به کاهش تولید شدیم و از آنجا که تیم ما دانش‌محور است برای بعضی از خودروسازهای دولتی، خط تولید طراحی کردیم.  وی افزود: در سال ۹۷ با یک سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی توافقاتی کردیم و امیدواریم خط تولید شرکت را مجددا راه‌اندازی کنیم.

درحال‌حاضر سه نوع مینی‌بوس طراحی کردیم و درحال اخذ استانداردهای لازم برای تولید انبوه هستیم. مینی‌بوس مدل رز یک مینی‌بوس درون‌شهری است که برای استفاده خطوط مینی‌بوسرانی طراحی شده است. این مینی‌بوس دارای ظرفیت ۱۹ مسافر است. طراحی این ماشین کاملا بومی‌سازی شده و فقط قطعات فنی موتور و گیربکس از خارج کشور وارد می‌شود و حدود ۵۵ درصد قطعات آن داخلی‌سازی شده است.  پورمقدم در ادامه گفت: مینی‌بعدی مدل ویستا بوده که کاربرد بین شهری دارد و VIP طراحی شده است. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این مدل این است که برخلاف مینی‌بوس‌های موجود، موتور آن در قسمت انتهایی آن تعبیه شده است. طراحی این مینی‌بوس توسط خودمان انجام شده و حدود ۶۳ درصد قطعات آن داخلی‌سازی شده است. مدل دیگر هوبراست که انقلاب عظیمی در صنعت مینی‌بوس‌سازی کشور به‌شمار می‌رود. کف این مینی‌بوس پایین است و به راحتی می‌تواند برای رمپ معلولان مورد استفاده قرار گیرد. درحال‌حاضر مینی‌بوسی را با سیستم تعلیق مستقل هم در جلو و هم در عقب تولید داخل نداریم و حدود ۶۸ درصد قطعات آن داخلی‌سازی شده است.  امیدواریم با مشارکت و حمایت مسوولان امر سهم خود را در صنعت خودرو و به تبع آن اشتغال‌زایی و نتیجتا رفاه و ارائه خودرو‌هایی در شأن مردم بزرگوار ایران به نحوه احسن ارائه کنیم. وی درباره برنامه‌های آتی شرکت گفت: برنامه آتی ما این است تا بهمن سال‌جاری چند محصول دیگر را رونمایی کنیم که کارهای اولیه آن درحال انجام است. این محصولات شامل کامیونت ۶ تن و ۸ تن، اتوبوس شهری در ابعاد ۱۲و ۱۸ متری، اتوبوس بین شهری، ون و پیکاپ است.