همچنین در این ماه در چهار فرودگاه اختصاصی کشور یعنی کیش، قشم، چابهار و ماکو در مجموع ۳ هزار و ۱۰۶ نشست و برخاست داخلی انجام شده که این پروازها ۳۵۶ هزار و ۹۹۷ مسافر و ۳ میلیون و ۹۶۵  هزار و ۱۹۵ کیلوگرم بار جابه‌جا کرده‌اند. عملکرد این فرودگاه‌ها نیز نسبت به ماه مشابه در سال گذشته به ترتیب ۱۲، ۵۹ و ۵۳درصد و نسبت به ماه پیش از آن به ترتیب ۸، ۲۲ و ۲۰درصد رشد داشته است.

در این ماه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران با انجام ۱۰هزار و ۲۳۸ نشست و برخاست و جابه‌جایی یک میلیون و ۶۲ هزار و ۷۳ مسافر رکورددار انجام پرواز داخلی و تردد مسافر در کشور بوده و ۳۳/ ۷۱درصد از کل نشست و برخاست‌های داخلی و ۳۴/ ۱۳درصد از جابه‌جایی مسافر داخلی را به خود اختصاص داده است. پس از این فرودگاه، به ترتیب دو فرودگاه مشهد با ۳هزار و ۷۸۹ نشست و برخاست و کیش با ۲ هزار و ۴۶۸ نشست و برخاست قرار گرفته‌اند.  در این ماه فرودگاه ماکو با ۲۶ نشست و برخاست داخلی و جابه‌جایی هزار و ۲۷ مسافر کم‌ترددترین فرودگاه اختصاصی و فرودگاه آغاجاری با انجام ۱۰ نشست و برخاست داخلی و جابه‌جایی ۵۶۹  مسافر کم‌ترددترین فرودگاه کشور بوده‌اند. در آبان‌ماه ۱۴۰۰ حداقل۸۰ درصد نشست و برخاست‌های داخلی به ترتیب در  ۱۰ فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش، شیراز، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، خلیج‌فارس (عسلویه) و یزد انجام شده است. همچنین از فروردین ۱۴۰۰ به فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت، هشت فرودگاه عسلویه، خارک، ماهشهر، الوان، سیری، گچساران، بهرگان و آغاجاری اضافه شده است.

در این ماه چهار مسیر تهران-مشهد، مشهد-تهران، کیش-تهران و تهران-کیش به ترتیب چهار مسیر پرتردد داخلی بوده‌اند و پس از آن نیز دو مسیر تهران-شیراز و شیراز-تهران قرار دارند.