آخرین وضعیت لایحه قانون جامع انتخابات

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه قانون جامع انتخابات، گفت: این لایحه از سوی وزارت کشور به هیات دولت ارائه شده و  تحت بررسی در این هیات است. وی افزود: تا یک ماه و نیم دیگر این لایحه به مجلس ارائه می‌شود.

 جلسات مجلس و بانک مرکزی درباره موسسات اعتباری

ازسوی دیگر بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین اقدامات مجلس و بانک مرکزی برای رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسات اعتباری، گفت: هفته گذشته جلسه بسیار مفصلی در رابطه با موسسات اعتباری در بانک مرکزی و با حضور آقای سیف و نیز تحت نظر آقای پزشکیان نایب‌رئیس مجلس برگزار شد. سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس اضافه کرد: بخشی از مشکلات سپرده‌گذاران موسسات اعتباری حل شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر بخش باقیمانده نیز حل شود.

 نامه به هیات‌رئیسه مجلس درباره طرح سوال از روحانی

در همین حال علی وقفچی، نماینده مردم زنجان در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره پیگیری‌های خود نسبت به موضوع طرح سوال از حسن روحانی رئیس‌جمهور با موضوع نابسامانی موسسات مالی و اعتباری، گفت: هفته گذشته نامه‌ای به هیات‌رئیسه مجلس نوشته و تحویل آقای علی مطهری دادم تا برای تعیین تکلیف سوال از رئیس‌جمهوری درباره موسسات مالی و اعتباری اقدام صورت گیرد. وی در ادامه اظهار کرد: حتی یک مورد از امضاهای نمایندگان پای سوال پس گرفته نشده و همه ۱۳۰ امضا به جای خود باقی است.