وی بیان کرد: «سران دو کشور همچنین بر سر این مساله به توافق رسیدند که جامعه بین‌المللی برای مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران باید کماکان متحد باشد و به بررسی راه‌های پرداختن به نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی بالستیک ایران بپردازد.»

 دفتر ترزا می‌ نیز روز یکشنبه اعلام کرد که وی و آنگلا مرکل درباره تصمیم آمریکا مبنی بر تایید نکردن توافق هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کردند و همچنین بر سر اهمیت پیشرفت سازنده و مستمر مذاکرات برگزیت به توافق رسیدند. از سوی دیگر کریستیا فریلند وزیر امور خارجه کانادا با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم حفظ برنامه جامع اقدام مشترک تاکید کرد. همزمان صدر اعظم و وزیر خارجه اتریش ضمن دفاع از برجام بر لزوم حفظ این توافق تاکید کردند.

 به گزارش «ایسنا» به نقل از خبرگزاری رسمی اتریش، کریستین کرن صدر اعظم اتریش پس از سخنرانی اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه توافق هسته‌ای را تایید نمی‌کند، ضمن اعلام حمایت از این توافق گفت که این توافق به برقراری ثبات در خاورمیانه منجر شده است. همچنین در دومین تماس تلفنی وزیران امور خارجه ایران و انگلیس در روزهای اخیر، بوریس جانسون حمایت بریتانیا از برجام را مورد تاکید قرار داد و خواستار پایبندی همه طرف‌ها به این توافق شد. سباستین کوتز، وزیر خارجه اتریش نیز در اظهاراتی گفت: «توافقی که اینجا در وین حاصل شد یک توافق خوب است. اگر اکنون آن را تضعیف کنید روابط با ایران را تخریب خواهید کرد.»