در متن حکم فرمانده کل قوا خطاب به امیر سرتیپ محمدحسین دادرس  آمده است: «بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجربه و شایستگی، شما را به سمت «جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم. ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع نیازهای عمده معیشتی کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل مورد انتظار است. از تلاش‌های امیر سرتیپ پوردستان در این مسوولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. »

همچنین در متن حکم فرمانده کل قوا خطاب به امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  آمده است: «بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجارب ارزنده در ستاد فرماندهی، شما را به سمت «معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم. کارآمدی و چابکی بیشتر ستاد ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح ارتش، مورد انتظار است. از تلاش‌های امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در این مسوولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.»

همچنین در متن حکم فرمانده کل قوا خطاب به  امیر دریادار حسین خانزادی  آمده است: «بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به حسن سوابق، شما را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌کنم. اکنون که به فضل الهی و مجاهدت فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم گام‌های موثری در پیشبرد این نیروی راهبردی برداشته شده است، انتظار می‌رود با عزمی راسخ و اهتمامی والا و تعاملی سازنده از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نیرو و آجا و نیروهای مسلح و کشور بهره‌برداری کرده و به روند موجود شتابی مضاعف بخشید. از تلاش‌های مجدانه امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در این مسوولیت، قدردانی و تشکر می‌نمایم.»