امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: دولتی که می‌گوید من حامی حرمین هستم این‌چنین در یمن و سوریه جنایت می‌کند و اخیرا نقشه‌هایی برای کشورهای اسلامی دارد. اینها واقعا بدبخت هستند که خیال می‌کنند می‌توانند کل منظومه شمسی را در دست بگیرند. او افزود: این بساط نشان می‌دهد که دشمن در حال طراحی و نقشه برای کشورهای اسلامی است. لبنانی که آرام است را می‌خواهند متشنج کنند، اما به حول و قوه خدا مردم لبنان و طوایف این کشور بیدارند. صحبت‌های سید‌حسن نصرالله که گفت از سعد حریری در صورت بازگشت به لبنان استقبال می‌کنیم، به ‌معنای خنثی کردن توطئه‌های آل‌سعود بود. اتحاد و وحدت مردم لبنان یک یادگار بزرگ و با ارزش است. آیت‌الله امامی کاشانی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان باید وحدت و انسجام پیدا کرده تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنند. دشمنان می‌خواهند ما به دوران جاهلیت برگردیم و این وظیفه‌ ما است که انسجام و اتحاد داشته باشیم. ملت‌ها و مردم باید از حکام آل‌سعود جدا شوند.

توصیه درباره خانه‌سازی در مناطق زلزله‌زده

امام جمعه موقت تهران همچنین ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله استان کرمانشاه، تاکید کرد: مسلمان بودن آثاری دارد و یکی این است کسانی که توان دارند خانه‌سازی را برعهده بگیرند و کارهای بزرگ و هزینه‌های گزاف را برعهده بگیرند وبه بهترین وجه مسکن‌سازی کنند.

انتقال نماز جمعه تهران به مصلا

خبر دیگر آنکه خبرگزاری تسنیم از برگزاری نماز جمعه تهران در مصلای امام خمینی(ره)، از هفته آینده (جمعه ۳آذر) تا پایان فصل سرما برای رفاه حال شهروندان تهرانی خبر داد.