به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروردین‌ماه سال گذشته قرار بود حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان در صدر هیاتی اقتصادی به وین پایتخت اتریش سفر کند، اما در آخرین لحظات دولت اعلام کرد این سفر به دلایل امنیتی لغو و به زمان دیگری موکول شده است. دیروز محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اعلام این خبر که حسن روحانی دعوت‌نامه از سوی این کشور دارد و به این دعوت هم پاسخ مثبت داده شده است توضیح داد که به‌دلیل مشغله‌های کاری زیاد زمان این سفر مشخص نشده است.

«تخت روانچی» و «ابوطالبی» معارفه شدند

خبر دیگر آنکه دیروز مراسم معارفه مجید تخت روانچی به‌عنوان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری و حمید ابوطالبی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهوری با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، معاونان و مدیران دفتر و نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

روحانی فردا به دعوت پوتین به روسیه می‌رود

در خبری دیگر پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در صفحه اجتماعی خود خبر داد: حسن روحانی رئیس‌جمهور چهارشنبه اول آذر به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین و برای سفری یک‌روزه به‌منظور شرکت در اجلاس سه‌جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در خصوص سوریه، به شهر سوچی روسیه سفر می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس، وی همچنین در پیام خود آورده است:‌ علاوه‌بر اجلاس فوق، رئیس‌جمهوری دیدارهای دوجانبه‌ای نیز با همتایان روس و ترکیه‌ای خود خواهد داشت.