این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین تعداد بسیاری کارت هدیه از صندوق خودروی شخصی وی پیدا شد که منشا آنها باید مشخص شود، حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو از کنفرانس جنبش عدم تعهدها به اضافه حدود ۵۳۰ هزار دلار مفقود شده که آخرین بار حسب اظهار یکی از عوامل در اختیار «حمید بقایی» بوده است، بنابراین نحوه هزینه‌کرد این منابع باید مشخص شود. وی افزود: در رابطه با خروج مبلغ سنگینی از کشور توسط وی نیز باید پاسخ دهند، علاوه‌بر این اسناد دیگری نیز در ارتباط ایشان با جاسوس‌ها و نفوذ جاسوسان در بیوت در دست و موجود است.

صدور ۷ حکم قطعی برای احمدی‌نژاد

در خبری دیگر به گزارش خبرآنلاین، فاضل موسوی عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس هشتم گفت: طبق اخباری که از منابع موثق به من رسیده، تاکنون ۷ حکم قطعی درباره ۱۱ هزار میلیارد تومان تخلف مالی شخص احمدی‎نژاد صادر شده است.

حضور مجدد «رحیم‌مشایی» در دادسرا

ازسوی دیگر اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در دومین جلسه بازپرسی در شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.به گزارش فرارو، رئیس دفتر رئیس دولت دهم پس از پایان جلسه دادگاه در پاسخ به این پرسش که آیا برای او قراری نیز صادر شده است، اظهار کرد: هیچ قراری برایم صادر نشد. به گزارش «ایسنا» اولین جلسه بازپرسی اسفندیار رحیم مشایی روز دوشنبه - ۲۹ آبان ماه- تشکیل شد و قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده، برای اسفندیار رحیم مشایی قرار کفالت صادر کرد.