رئیس انجمن کسب و کار ایران با اعلام این مطلب در یک نشست خبری گفت: مدیران بخش خصوصی و دولتی عمدتا نتیجه‌گرا هستند و به همین دلیل با فقدان نوآوری رو‌به‌رو می‌شوند. تنها راه خروج از وضعیت فعلی فراگیری علم مربوطه نه در دانشگاه‌ها بلکه درموسسات و مراکز تخصصی معتبراست تا اگرآموخته‌های بدون مهارت دانشگاهی در شکل‌گیری مدیریت صحیح کسب‌و‌کار تاثیرگذار بود، نباید به اذعان مرکز آمار، تعداد فارغ‌التحصیلان دکترا و کارشناسی ارشد بیکار روند رو به افزایشی داشته باشد.

به گفته وی، با توجه به امکان پیوستن کشورمان به WTO و جهانی شدن بازارهای داخلی و افزایش رقابت‌پذیری که می‌تواند هم تهدیدی جدی برای بسیاری از کسب و کارها و هم فرصتی فوق‌العاده برای مدیران آینده‌نگر باشد، کسب ماندگاری پایدار در چنین شرایطی مستلزم بهره‌مندی سازمان‌ها از نیروهای انسانی مدبر و کارآفرین است. هادی سیاری افزود: بر همین اساس مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان با هدف تربیت مدیران حرفه ای و آینده‌نگر و آشنایی آنها با دانش و مهارت‌های نوین مدیریت کسب‌و‌کار اقدام به برگزاری دوره‌های DBA آنلاین کرده است تا بتوانند نقش موثری را در تدوین جهت‌گیری‌های راهبردی و مدیریتی در عرصه‌های ابر رقابتی ایفا کنند و به‌عنوان معمار سازمان خود به‌طور موثر و کارآمد به انجام وظایف سازمانی بپردازند.

وی افزود: مدیران خارج از تهران می‌توانند در دوره پیش رو همزمان با آموزش دوره‌ها در پایتخت، از دوره‌های DBA آنلاین مدرسه عالی کسب‌و‌کار ماهان بهره‌مند شوند. همچنین با توجه به اهمیت زمان برای برخی از مدیران در حال پیشرفت و ضرورت استفاده بهینه و صرفه‌جویی در وقت و ارائه بهترین اطلاعات روز به آنها، راه‌اندازی دوره‌های آنلاین برای مدیران در سال جاری در دستور کار مدرسه عالی کسب وکار قرار گرفته و این دوره‌ها برای مدیران خارج از تهران به زودی برگزار خواهد شد.