او با بیان اینکه با ۳۰ سانتی‌متر برف نباید بزرگراه‌های ما بسته شود، فرودگاه‌ها تعطیل شده و مسافران ساعت‌ها در قطار بمانند، گفت: این مشکلات نشان می‌دهد در مدیریت بحران در وزارت راه مشکلات اساسی وجود دارد.

انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان

از سوی دیگر با گذشت حدود سه ماه از وقوع زلزله در مناطق غرب کشور، هنوز وضعیت زلزله‌زدگان بحرانی است و از کمبود امکانات رنج می‌برند. در همین راستا روزگذشته احمد صفری نماینده کرمانشاه نسبت به وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه در مجلس تذکر داد. او با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان، این نهاد را متهم به درآمدزایی کرد و در قالب سوالی پرسید که چرا هنوز تعداد زیادی خانوار زیر چادر زندگی می‌کنند. همزمان روز گذشته اکبر سنجابی فرماندار سرپل ذهاب از آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحدهای مسکونی شهری این شهرستان که بر اثر زلزله مهیب ۳/ ۷ ریشتری آبان‌ماه به‌طور کامل تخریب شده‌اند، از هفته آینده خبر داد.

بازدید نمایندگان ازاوین

همچنین رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بازدید ۱۱ نفر از نمایندگان از بند ۲۰۹ زندان اوین و گفت‌وگو با متهمان اغتشاشات اخیر خبر داد.الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو باخبرگزاری مهر بابیان اینکه این بازدید از ساعت ۱۴:۳۰ تا غروب انجام شد،افزود: به همراه نمایندگان از بند ۲۰۹ زندان اوین که امنیتی و مربوط به وزارت اطلاعات است و نیز متهمان با قرار تأمین در آن نگهداری می‌شوند، بازدید کردیم.او ادامه داد: از مجموع افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند، فقط ۷ نفر در زندان اوین باقی مانده بودند که سه نفر آنها اخیرا آزاد شده‌اند و ۴ نفر باقی مانده‌اند که ما با آنها گفت‌وگو کردیم. ملکشاهی تاکید کرد: هیچ کدام از افرادی که هنوز بازداشت هستند، دانشجو نیستند.