در همین ارتباط روز گذشته منتظری دادستان کل کشور نیز با اشاره به موضوع ماندن مردم در فرودگاه‌ها در پی بارش برف گفت: همه ما مدیران در بخش‌های مختلف مسوولیت‌هایی را پذیرفته‌ایم و در قبال آن حقوق می‌گیریم و باید در خدمت مردم باشیم و اگر نمی‌توانیم، کار را به فرد لایق‌تری واگذار کنیم. مردم از مدیران انتظار مدیریت توام با صداقت را دارند. خط مدیریتی برای رضایت مردم را باید از جریان‌های سیاسی و سیاستکاری جدا کرد. این کار برای اداره و مدیریت جام زهر و کشنده است. آقای مدیر اگر دنبال جمع‌آوری ثروت و سرمایه هستی برو تجارت کن، مدیریت دولتی نباید همراه با جیب پر کردن باشد.

واکنش دادستان کل به حوادث اخیر درکشور

به گزارش «ایسنا» محمدجعفر منتظری روز گذشته در گردهمایی مسوولان حقوقی و امور مجلس ناجا، همچنین با اشاره به اعتراض‌های ماه اخیر بابیان این که ما اعتقاد نداریم همه آنهایی که در صحنه حضور داشتند مزدور بودند، در خصوص بازجویی از فردی که پرچم ایران را آتش زده بود، اشاره کرد و گفت:‌ آن آقایی که آن کار را انجام داد نوجوان ۱۵ ساله‌ای بود که می‌گفت فردی به او پیشنهاد داد این کار را انجام دهد و در قبالش پول بگیرد و بعد که آن کار را انجام داد دید که آن فرد حضور ندارد. این اتفاقات نشان می‌دهد دشمنان چگونه به استیصال افتاده‌اند که یک نوجوان را فریب می‌دهند و تصویر آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. دشمنان دست از دشمنی برنمی‌دارند کما اینکه بعد از آن غائله و زمانی که مقداری آرامش حاکم شد، مجددا شروع کردند و فراخوان‌هایی از فضای جهنمی مجازی خودشان دادند تا به حساب خودشان بتوانند در دهه فجر تحرکاتی داشته باشند.

«خواست تغییر» از علل اتفاقات اخیر بود

در خبری دیگر وزیر کشور با برشماری سه عامل اصلی اتفاقات اخیر در کشور گفت: خواست تغییر از جمله تغییر نسلی، تکنولوژی و سبک زندگی از علل اصلی اتفاقات اخیر بود.به گزارش «ایرنا» عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز گذشته در نشست هم‌اندیشی فعالان زن در عرصه‌های اقتصادی افزود: نسل انقلاب وارد ۴۰ سالگی شده و این نسل سلایق، باورها، موضوعات اجتماعی و حتی موضوعات انتخاباتی را متفاوت از سلایق ما می‌بیند.رحمانی‌فضلی با انتقاد از برخی که درک و فهمی از این‌گونه تغییرات در کشور ندارند، تغییر تکنولوژی را نیز یکی دیگر از موارد عنوان کرد. او گفت: سبک زندگی قدیمی نمی‌تواند امروز در کشوری که ادعای حکومتی قدرتمند در دنیا را دارد جوابگو باشد؛ زیرا هر روز در عرصه تکنولوژی انقلابی داریم و دیگر احتیاجی به انقلاب‌های فیزیکی وجود ندارد.