با این حال به‌دلیل شرایط جوی نامناسب درکوه دنا انتقال پیکرها به پایین کوه با بالگرد امکان‌پذیر نبود و از این رو این پیکرها از مسیر سی‌سخت با کوله یا به‌صورت کول کردن جا‌به‌جا شدند.در همین حال سید‌علی وفایی‌مقدم، مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از احتمال موکول شدن انتقال اجساد سانحه هوایی به روزهای بعد در صورت بدتر شدن وضعیت هوا خبر داده است. براساس گزارش‌ها تاکنون ۳۲ جسد از مسافران این هواپیما پیدا شده‌اند. همچنین به گفته امیر نوروز نعمتی، جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با توجه به سرما و یخبندان در منطقه کوه دنا محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج پیکرهای تعدادی از جانباختگان این سانحه زیر برف و یخ مدفون بوده و تعدادی از پیکرها نیز در فاصله ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری محل سقوط هواپیما پیدا شده است. ازسوی دیگر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: برخی پیکرها کامل نیستند قطعاتی از پیکرها کشف شده‌اند و لازم است مسوولان با آزمایش دی‌ان‌ای ثابت کنند هر کدام از قطعات متعلق به چه کسی است. در همین ارتباط اسماعیل نجار مدیرکل بحران کشور در گفت‌وگو با «ایسنا» گفت: تاکنون ۱۵ کوله پشتی به پایین منتقل شده است و مشخص نیست که چه تعداد قطعه در این کوله‌ها موجود است. براساس گزارش‌ها با توجه به شرایط بد جوی انتقال اجساد به پایین کوه تا فردا ادامه خواهد داشت.

توضیح آخوندی

در کنار این اخبار روز گذشته عباس آخوندی، وزیر راه در جلسه کمیسیون عمران حضور یافت تا درباره دلایل سقوط هواپیما به نمایندگان توضیحاتی ارائه کند. به گزارش «ایسنا» بهرام کوسه‌غراوی از اعضای کمیسیون در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به جلسه با عباس آخوندی، گفت: در این جلسه وزیر راه در خصوص دلایل سقوط هواپیما سخنانی ایراد کرد، اما هرگونه اظهارنظر قطعی درباره دلایل سقوط را به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما موکول کرد. وی با رد شایعات مطرح شده درباره تماس تلفنی یا زنده ماندن زخمیان سقوط هواپیما، گفت که در این جلسه بحثی در مورد استیضاح وزیر راه نشد. کوسه غراوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر نیز از عدم‌حضور علی ربیعی، وزیر کار در این جلسه خبر داد و گفت که به‌رغم دعوت کمیسیون، به‌دلیل دستور رئیس‌جمهور مبنی‌بر اینکه فقط آقای آخوندی در این خصوص صحبت کند، در این جلسه حضور نیافت.همچنین به گزارش «ایلنا» آخوندی در این جلسه تاکید کرد: سازمان هواپیمایی براساس قانون از همان ابتدا ستاد بررسی سانحه را تشکیل داد و ۱۱ گروه مسوول این کار شدند که ببینند نقص در چه مرحله‌ای بوده است. او در ادامه از درخواست کمک از فرانسه و ارتش برای پیدا کردن جعبه سیاه و بررسی محتویات آن خبر داد.

ورود هیات فرانسوی به ایران

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس هم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در این جلسه و از رد مشکل فنی هواپیما از سوی مدیرعامل شرکت آسمان خبر داد. او همچنین اعلام کرد که هیات ۷ نفره‌ای از فرانسه به ایران برای بررسی و بازخوانی جعبه سیاه هواپیما وارد شده است.روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری هم از ورود سه نفر از کارشناسان فرانسوی کمیته بررسی سانحه و چهار نفر از کارشناسان فرانسوی کمپانی سازنده هواپیما به کشور و تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشور خبر داد.

انتقاد از هواپیمایی آسمان

از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که انتقادها به مدیریت شرکت هواپیمایی آسمان ازسوی برخی از نمایندگان در مجلس بالا گرفته است.در همین ارتباط محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت سازمان هواشناسی از وضعیت آب و هوای منطقه دنا اطلاع داده بود، اما شرکت هواپیمایی آسمان دستور لغو پرواز را صادر نکرد.دامادی با بیان اینکه شکایت‌های بسیاری از سوی خلبانان آسمان به کمیسیون عمران ارسال شده بود، گفت: بیش از ۳۰ نفر از خلبانان خوب و توانمند آسمان در ماه‌های قبل به‌دلیل ضعف‌مدیریت استعفا داده‌اند.وی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از خلبانان اعلام کرده‌اند که این شرکت با دریافت چک از خلبانان، آنها را مجبور به پرواز می‌کند.همچنین به گزارش الف، دامادی در این باره گفت: از ۲ سال و اندی قبل، مشکلات این ایرلاین را گوشزد کرده بودیم و حتی یک بار جلسه‌ای در دفتر آقای ربیعی وزیر کار که این هواپیمایی زیر مجموعه آن است، داشتیم و در آن جلسه یکی از کاپیتان‌های آسمان توضیحی از وضعیت هواپیمایی آسمان به وزیر داد و تصریح کرد که با این روند مدیریتی، حتما سانحه خواهیم داشت ولی وزیر پاسخی نداد و به تذکرات کارشناسانه او توجهی نکرد.در همین حال روز گذشته حسین علایی، مدیرعامل شرکت آسمان در گفت‌وگو با جماران، اعمال فشار از سوی شرکت آسمان به خلبان پرواز A.T.R برای پرواز از تهران به یاسوج با وجود هشدارهای سازمان هواشناسی و اخذ چک ضمانت از خلبانان را تکذیب کرد.در همین حال روز گذشته محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه الان نباید قضاوت کنیم که سقوط هواپیما تقصیر که بود، گفت: تردید نکنید اگر کسی مقصر باشد، با دستور رئیس‌جمهور با او برخورد می‌شود.