مهاجری درادامه مطلب خود نوشته است: درست است که تحمل هفت سال حصر بسیار سخت است؛ ولی اکنون که به برکت صبرِ توصیه و تاکید شده در کلام الهی بسیاری از واقعیت‌های پشت پرده وقایع سال ۸۸ روشن شده و فتنه‌گران واقعی به دست خود و با زبان خود، ابهامات را برطرف کرده‌اند حتی اگر بر حصر نیز نقطه پایانی گذاشته نشود، این سختی هفت ساله نتیجه شیرین خود را به همگان نشان داده و افراد محصور نیز برِ شیرین صبر را چشیده‌اند و این از آزادی بالاتر است. درادامه این مطلب آمده است: کسی که در سال ۸۸ چنان مظلوم و صاحب حق جلوه داده شد که هر کس او را قبول نداشت محکوم و مطرود می‌شد، حالا شورای نگهبان را متهم به مهندسی انتخابات می‌کند و جالب اینکه شورای نگهبان که آن روز مدافع او بود، حالا فاش می‌کند که او درصدد مهندسی کردن انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بود.این مطلب می‌افزاید: این، فرموده مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است که: حکومت‌ها با ارتکاب چهار خطا واژگون می‌شوند؛ کنار گذاشتن اصول، به امور کوچک و حاشیه‌ای مشغول شدن، کارها را به افراد کوچک سپردن و به حاشیه راندن افراد با فضیلت. در مقطعی از تاریخ نظام جمهوری اسلامی متاسفانه شاهد ارتکاب این چهار خطا بودیم و تاسف بالاتر اینکه به هشدارهای بزرگانی که این خطاها را گوشزد کردند نه‌تنها توجهی نشد؛ بلکه به آنها برچسب بی‌بصیرتی هم زده شد.

تفاوت احمدی‌نژاد و بنی‌صدر از نگاه پزشکیان

در خبری دیگر مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با جمهوریت، درباره موضوع حصر و اخباری در این خصوص مبنی‌بر گشایش در این امر گفت: گویا کمیته پیگیری این موضوع در مجلس، با رئیس قوه‌قضائیه صحبت کرده‌اند و با آقای شمخانی هم جلسه‌ای داشته و رایزنی‌هایی کرده‌اند. به گزارش خبرآنلاین،  پزشکیان دربخش دیگری ازاین گفت‌وگو با رد تشبیه رفتارهای احمدی‌نژاد به بنی‌صدر گفت: بنی‌صدر هرگز بی‌احترامی نمی‌کرد و نظام را زیر سوال نمی‌برد.  وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: موضوع دختران خیابان انقلاب نوعی لجبازی اجتماعی است. نایب‌رئیس مجلس درخصوص استیضاح وزرا در مجلس نیز گفت در بسیاری از استیضاح‌ها پشت پرده‌هایی نیز درباره فشار به وزیر یا تسویه حساب با وی وجود دارد.

نظر احمدی‌نژاد در مورد سوریه

همچنین به گزارش خبرآنلاین سردار حمید محبی، جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه گفت: موقعی که جنگ و شورش به دروازه‌ها و خیابان‌های دمشق کشید برخی از مسوولان ما نیز پا پس کشیدند و رئیس‌جمهور وقت آقای احمدی‌نژاد هم می‌گفتند که دیگر در سوریه هزینه نکنیم؛ زیرا کار بشار اسد تمام شده است.