به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی اضافه کرد: بنده به آقای پژمان‌فر عرض می‌کنم که شاید این ادبیات در حوزه انتخابیه‌ات برای تهدید مخالفان موثر باشد؛ اما در مجلس کاربردی ندارد. در همین حال علی مطهری، نایب رئیس‌دوم مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده شیراز گفت: تذکر آقای پژمان‌فر روز گذشته این بود که اگر فردی امر به معروف و نهی از منکر را واجب نمی‌داند در واقع یک نوع انکار ضروری دین است. وی حکم کلی را صادر کرد.

نصراللّه پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد نیز درپاسخ به تذکر پارسایی گفت: بین نیروهای نظامی و انتظامی نباید پلیس خوب و بد درست کنیم و بگوییم از برخی نیروهای نظامی تشکر می‌کنیم و برخی دیگر را زیر سوال ببریم. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد: بنده خطاب به آقای پارسایی گفتم شما که مجتهد نیستید و باید ببینید حکم چیست؟ امر به معروف و نهی از منکر واجب است و بسیاری از مسائل در زیرمجموعه آن قرار می‌گیرد. به‌دنبال این سخنان، مطهری در پاسخ به تذکر پژمان‌فر هم گفت: صحبت آقای پارسایی هم در واقع سهو لسان بود و سهوا چنین صحبتی کردند، وی نمی‌خواست فتوایی صادر کند.

تذکر در مورد برخورد قهرآمیز با نخبگان

همچنین در خلال تذکرات پایانی جلسه علنی مجلس، قاسم میرزایی‎نکو عضو فراکسیون امید در تذکری از وزرای دادگستری، کشور و اطلاعات خواست که با نخبگان برخورد قهرآمیز نکنند. به گزارش خبرآنلاین، او بی‌آنکه از محمدرضا فرزند حمیدرضا جلایی‎پور نامی ببرد، از او به‌عنوان نخبه‎ای یاد کرد که فرزند خانواده شهید است و گفت باید در برخورد با جوانان دقت شود. محمدرضا جلایی‌پور هفته گذشته بازداشت شد.