به گزارش «ایسنا» وی دریک نشست خبری بابیان اینکه ما برای گفتن این جمله که رژیم صهیونیستی کودک‌کش است ادله داریم، افزود: ما اگر می‌گوییم این رژیم یک غده سرطانی است و کمر به نابودی آن بسته‌ایم، برایش استدلال داریم و این استدلال به خون شهیدان ما باز می‌گردد. مردم ایران، منطقه و جهان هم می‌دانند که تهدید اصلی کیست و کجاست. این تهدید قطعا بسیج نیست. وی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های محله محور، گفت: ما این گشت‌ها را هفت، هشت ماهی است آغاز کرده‌ایم و معتقدیم این گشت‌ها، ایست‌های بازرسی را پوشش می‌دهد؛ چراکه به‌نظر می‌رسید نگرانی‌هایی در مورد ایست بازرسی‌های کف خیابان، برای مردم وجود دارد و به همین دلیل گشت‌های محله محور را مورد تاکید قرار دادیم و برای آن نام «شبکه نخبگان رضویون» را در نظر گرفته‌ایم و بازخوردهای خوبی هم تاکنون داشته است.

همچنین به گزارش میزان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در یکی از روز‌های هفته دفاع مقدس امسال، تجمع ۷۰۰ هزار بسیجی سازمان یافته و دارای تشکل را برگزار خواهیم کرد، گفت: اوج این تجمع با حضور ۱۰۰ هزار بسیجی در تهران برگزار می‌شود. وی همچنین گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج تحت‌عنوان «سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲» در دو بخش «اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم کشور» و «رزمایش هزار گردان بیت‌المقدس» از دیروز (۹ شهریور) آغاز شده و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان درباره نامه‌هایی که به رئیس‌جمهور نوشته است، گفت: دو نامه به رئیس‌جمهور درخصوص مسائل اقتصادی نوشتم که این دو نامه پاراف هم شده است، اما متاسفانه روی آن اقدام جدی نشده. منتظریم ستاد اقتصادی از ما بخواهد تا برنامه‌هایمان را ارائه دهیم. البته در حوزه همکاری با تعزیرات و ایجاد شهرک‌های صنعتی به تفاهم‌نامه رسیدیم، ولی ما منتظر هستیم تا کار میدانی را آغاز کنیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی اظهار کرد: در جنگ اقتصادی از حدود چهار هفته قبل دوستان ما درخصوص مقابله با محتکران به میدان آمدند و من هم از بسیجیان درخواست کردم و در سراسر کشور لبیک گفتند و ۱۱۷۱ میلیارد تومان حجم کالاهای احتکار شده کشف شده توسط بسیج است که آهن‌آلات و فلزات و بعد خوراکی و بهداشتی و همچنین لوازم خانگی و... از جمله این کشفیات است.