وی اضافه کرد: در طرحی که آن را تهیه کرده‌ایم فضای سایبری کشورمان به مثابه خاک ایران تلقی شده و در صورت تهدید آن، تجاوز به خاک کشورمان صورت گرفته است به همین دلیل نیروهای مسلح را موظف کرده‌ایم که در صورت حمله سایبری برخوردهای لازم را بر‌ای مقابله با اقدامات آمریکا انجام دهند. وی با اعلام اینکه طرح دوفوریتی مقابله با حمله سایبری احتمالی آمریکا تاکنون به امضای ۱۳۶ نماینده مجلس رسیده است، پیش‌بینی کرد که امضاهای طرح به بیش از ۲۰۰ افزایش یابد. در خبری دیگر از مجلس، محمد شریعتمداری وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بحث و تبادل‌نظر درباره برنامه‌های آتی این وزارتخانه، به کمیسیون اجتماعی می‌رود.

آخرین وضعیت استیضاح سه وزیر

همچنین علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور این هفته در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با حضور رحمانی‌فضلی بررسی می‌شود به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف‌نژاد همچنین درباره بحث استیضاح بطحایی و غلامی وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات در مجلس هم بیان کرد: شاید نمایندگان برای استیضاح این دو وزیر تعدادی امضا جمع‌آوری کرده باشند، اما تاکنون درخواست این استیضاح‌ها به هیات‌رئیسه ارسال نشده است.

واعظی مهمان فراکسیون مستقلان ولایی

ازسوی دیگر غلامرضا جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رئیس فراکسیون نمایندگان مستقل ولایی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و‌سیما، گفت: با توجه به شرایط کشور در نتیجه بازگشت تحریم‌ها، رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز برای رایزنی درباره ادامه همکاری‌های مجلس و دولت مهمان نشست صبح این فراکسیون است. همچنین قرار است وزیران امور خارجه و نفت، این هفته به‌منظور پاسخ به سوال ملی تعدادی از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور یابند.