همچنین به گزارش «ایسنا» آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه امروز در شرایط بسیار حساسی قرار داریم، گفت: علم و دانشی که وسیله و ابزار نجات مردم است، گاهی سبب بدبختی جوامع و ملت‌ها را فراهم می‌کند؛ امروز به نام علم و دانش مردم را به سوی جهل، بی‌بندوباری و آلودگی می‌برند. اوهمچنین گفت: تبلیغ دین را نباید محدود به فضای مساجد کرد و برای تبلیغ باید از هر فضایی و هر فرصتی استفاده شود.

حضور بانوان در استادیوم‌ها مشکل امروز مردم نیست

در خبری دیگر غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌کل دادگستری استان تهران درخصوص رفتن بانوان به ورزشگاه‌ها گفت: حضور بانوان در استادیوم‌ها مشکل امروز مردم نیست که همه افراد و مقامات خود را درگیر آن کرده‌اند. به گزارش «ایسنا» وی افزود: امروز باید به مسائل بزرگ‌تری فکر کنیم؛ چراکه امروز فیفا گفته است که زنان باید در استادیوم حاضر باشند و فردا می‌گوید که زنان و مردان باید شانه به شانه هم و در کنار یکدیگر قرار بگیرند و روز دیگر موضوع حجاب را بیان می‌کنند بنابراین نباید به موضوعات پیش پا افتاده بیشتر از آن چیزی که هستند بها دهیم.

ادامه حضور زنان در ورزشگاه‌ها

ازسوی دیگر فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس در گفت‌وگو با «ایرنا» درباره اینکه آیا حضور زنان در ورزشگاه‌ها از این پس ادامه خواهد داشت یا نه گفت: قرار است این روند ادامه داشته باشد. قطعا این روند تدریجی ادامه خواهد یافت و اولویت با بازی‌های ملی است.