طبق خبری که من از سازمان برنامه دارم این سازمان جمع‌بندی نهایی خود را درباره بودجه انجام داده و احتمالا این جمع‌بندی ۱۰ صبح امروز در جلسه سران قوا مطرح خواهد شد. وی افزود: احتمالا ما روز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس در خدمت دوستان دولت برای تقدیم لایحه بودجه سال ٩٨ خواهیم بود. ازسوی دیگر عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: دولت هنوز لایحه بودجه سال ۹۸ را آماده نکرده و به احتمال بسیار سه‌شنبه به مجلس تقدیم می‌کند. احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ از سوی دولت به مجلس گفت: براساس اعلام دولت به احتمال بسیار زیاد روز سه‌شنبه (۴ دی‌ماه) بودجه به مجلس تقدیم می‌شود.

آخرین وضعیت استیضاح وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی هم اظهار کرد: استیضاح حجتی در دستور کار یکشنبه (امروز)  قرار ندارد و وی هنوز زمان حضورش را در مجلس اعلام نکرده است. امیرآبادی فراهانی بیان کرد: مهلت ۱۰ روزه وزیر جهاد کشاورزی برای حضور در جلسه استیضاح خود در مجلس روز یکشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد، بنابراین با توجه به ارائه بودجه در روز سه‌شنبه، جلسه استیضاح حجتی می‌تواند در روزهای چهارشنبه یا یکشنبه آتی برگزار شود.

دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با ظریف

در خبری دیگر از مجلس، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دیدار اعضای این کمیسیون با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: این جلسه ظهر امروز برگزار می‌شود. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با «ایرنا» افزود: این جلسه مشترک، از جمله جلسات دوره‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه است که در محل این وزارتخانه برگزار خواهد شد. وی افزود: در این جلسه علاوه بر تحلیل‌های منطقه‌ای توسط مسوولان مربوطه در ساختار جدید وزارت امور خارجه، مسائل نظارتی و قانون‌گذاری فی‌مابین مجلس و این وزارتخانه مورد بررسی قرار می‌گیرد