او در ادامه گفت: خانه کوچک‌تری داشتم، این خانه را ۵۰ میلیون تومان در آن سال در قم خریدیم و ۳۰ میلیون تومان هم خرج کردیم که به مرحله نازک‌کاری به اصطلاح رسید. صاحبخانه‌ای که به ما فروخته بود زیرزمین زیر حیاط را خالی کرده بود برای اینکه سونا درست کند، من به او گفتم نمی‌خواهد این کار را انجام دهید من آنجا را انباری می‌کنم. او گفت: آقا نعمت خدا و حلال خدا که بر شما حرام نیست! این بازی‌ها چیست. به او گفتم اگر من اینجا را حمام سونا درست کنم اولین کسی که اینجا و آنجا پشت من حرف خواهد زد تو هستی. از ما انتظار ندارند که در خانه ما حمام سونا باشد. در پریزهای برق حتی گفت که برویم پریزهای رنگ طلایی بگیریم، گفتم همان ساده‌اش را بگیرید، ما در همان خانه ساده زندگی کنیم و نگویند پریز خانه فلانی طلایی است، نمی‌گویند رنگ طلایی است.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی نقدها در فضای مجازی هتاکی و اهانت است و من در شأن خودم نمی‌دانم که به هتاکی و بی‌ادبی‌ها جواب دهم. آیت‌الله خاتمی همچنین گفت: توییتر را اصلا وارد نشده‌ام؛ به‌دلیل آنکه به من خبر دادند نظام ورود به توییتر را ممنوع کرده است، کار ندارم چه شد، چه کسانی عضو شدند و چه کسانی عضو نشدند، من از همان اول در توییتر فعال نبودم. وی در ادامه گفت: در اینستاگرام نیستم. در عرصه تلگرام هم وقتی ممنوع شد، بیرون آمدیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در ادامه گفت: تگرام فیلتر شده، اما دو تا تلگرام دیگر در کنار آن درآمد که راه را برای این‌ها باز کرده است، آن نباید می‌شد، حرف من این است این همان بحثی است که ما در فقه داریم به نام «حیل الربا» که آدم بیاید با حیله‌هایی، ربا را حلال کند.

عضو مجلس خبرگان در ادامه سخنانش گفت: من کاری به داماد آقای روحانی ندارم، خودش باید پاسخگو باشد؛ اما آنچه راجع به من بود، بنده دامادهایم را آزاد گذاشتم یعنی به آنها گفتم خودتان باشید نه داماد آیت‌الله خاتمی؛ چراکه من چهره‌ای مذهبی ـ سیاسی هستم و آدم گاهی در عالم سیاست به عرش می‌رود و گاهی به فرش. اگر عزیز شدید خودتان عزیز باشید.