همچنین به گزارش «ایرنا» وی در پاسخ به این سوال که آیا بخشی نیز در این جلسه حضور می‌یابد، تصریح کرد: این جلسه فقط با حضور مسوولان ذی‌ربط برگزار می‌شود.طی چند روز گذشته پستی در صفحه شخصی اسماعیل بخشی یکی از نمایندگان کارگران شرکت هفت‌تپه منتشر شد که در آن مدعی شکنجه در مدت بازداشت و شنود تماس‌های تلفنی شخصی خود شده بود. این کارگر در جریان اعتراضات کارگران هفت‌تپه بازداشت شده بود.

واکنش استاندار خوزستان به ورود مجلس 

از سوی دیگر به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حساب توییتری خود نوشت: دفاع از حقوق قانونی افراد بازداشت شده را وظیفه خود دانسته و به آن پایبندم. حساسیت فعالان سیاسی و مدنی در این خصوص قابل احترام است. از ورود نمایندگان مجلس در جهت شفاف‌سازی وضعیت یکی از کارگران هفت‌تپه استقبال کرده و اطمینان دارم هر گونه بررسی در این مورد منجر به تقویت اعتماد اجتماعی به نظام می‌شود.

تبدیل قرار بازداشت به وثیقه

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا» وکیل مدافع علی نجاتی رئیس اسبق و عضو سندیکای کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از تبدیل قرار بازداشت موکلش به وثیقه خبر داد. فرزانه ذیلابی با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بازداشت موکلم در پرونده‌های امنیتی و غیر‌امنیتی جدید وی به وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی تبدیل شده که این موضوع به خود موکل در زندان هم ابلاغ شده است.