به گزارش «ایرنا» محمد کاظمی با یادآوری اینکه جلسات کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور از اواخر سال گذشته تاکنون برگزار نشده است، اظهار کرد: برگزار‌کننده جلسات این کمیته، دادستان کل کشور است و براساس قانون هر ۱۵ روز یک بار باید تشکیل شود؛ ولی از سال گذشته این جلسات برگزار نشده است. 

تدوین طرح ۲ فوریتی برای حمایت از کولبران

همچنین نماینده مردم مهاباد در مجلس از تدوین طرح ۲ فوریتی نحوه برخورد با کولبران و شرایط تعقیب آنها خبر داد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلال محمودزاده گفت: این طرح تاکنون ۱۵ امضا دارد که پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه جمع‌آوری امضا‌ها را ادامه می‌دهم. وی با بیان اینکه این طرح در جهت حمایت از کولبران است، تصریح کرد: نحوه برخورد و شرایط تعقیب کولبران و همچنین تقاضا برای بازگشایی معابر رسمی کولبری مانند سال‌های گذشته از جمله نکات مطرح‌شده در این طرح است.

جلسه ویژه بررسی پرونده سانچی

ازسوی دیگر رئیس کمیسیون عمران مجلس از جلسه ویژه این کمیسیون برای بررسی ابعاد مختلف حادثه کشتی سانچی خبر داد. محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حادثه کشتی نفتکش سانچی اظهار کرد: پس از گذشت یک سال در رابطه با این حادثه ابهاماتی وجود دارد که لازم است تا به این ابهامات پاسخ داده شود.