در همین حال روز گذشته علی ربیعی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: قهر جهانگیری از دولت صحت ندارد. به گفته ربیعی او روز گذشته در جلسه هیات دولت حضور داشته است. ربیعی همچنین از دستور معاون اول رئیس‌جمهوری به کلیه دستگاه‌های اجرایی مبنی‌بر تنظیم برنامه‌های خود در سقف بودجه تعدیل‌شده در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد.

محمود نادری، معاون ارتباطات دفتر معاون اول رئیس‌جمهور نیز در گفت‌وگو با «ایرنا» شایعه قهر جهانگیری از دولت را تکذیب کرد و از حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد.همچنین به گزارش «ایسنا» حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در توییتی که به‌نظر می‌رسد بی‌ارتباط با این ماجرا نباشد، نوشت: «جلسات عالی کشور نه جای بله قربان گویی است، نه جای خطاب و عتاب و نه جای قهر و ناسازگاری.بزرگان کشور در این جلسات، دیدگاه‌های سازمانی مختلف و گاه متعارض را با صراحت تمام مطرح و تبادل‌نظر را تا رسیدن به بهترین تصمیم برای بهبود زندگی مردم دنبال می‌کنند.»

البته ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته، سایت خبری انتخاب که برای اولین بار خبر مشاجره میان روحانی و جهانگیری را منتشر کرده بود از دلجویی روحانی از جهانگیری خبر داد. انتخاب نوشت: «به دنبال دلخوری جهانگیری از روحانی در جلسه ای در روز شنبه، دیروز رئیس جمهور در جلسه هیات دولت از معاون اول دلجویی کرد.» با این همه پیگیری های دنیای اقتصاد برای تایید این خبر به نتیجه نرسید.