همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، پورمحمدی در پاسخ به اینکه آیا جامعه روحانیت برنامه‌ای برای معرفی کاندیدا برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دارد، گفت: تمرکز ما بیش از اینکه روی انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد روی انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری است. وی افزود: اگر چه کاندیدای زیادی برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان وجود ندارد، اما آنچه فعلا قطعی شده این است که ما برای این انتخابات کاندیدای اختصاصی خواهیم داشت. در همین راستا نیز جلساتی برگزار شده، ولی هنوز حضور مصداقی برای انتخابات نداشته‌ایم.

نظر باهنر در مورد وحدت اصولگرایان

در خبری دیگر محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین طی سخنانی در نشست ماهانه این تشکل گفت: برخی برایشان مهم نیست از نردبان عارف یا حداد عادل یا آیت‌الله مصباح بالا بروند؛ بلکه تنها هدفشان رفتن به مجلس است. وی با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: در این دوره جامعه روحانیت قرار نیست به‌طور مستقل لیست بدهد؛ بلکه در پی وحدت‌بخشی به اصولگرایان است و در سطح کشور فعالیت می‌کند.

اصلاح‌طلبان باید با اعتدالیون ائتلاف کنند

ازسوی دیگر علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در پاسخ به سوالی پیرامون نگاه اصلاح‌طلبان مبنی‌بر حضور مستقل در انتخابات و عدم‌ائتلاف با جریان اعتدال گفت: به نظر من عدم‌ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون اشتباه و سیاست نادرستی است.نماینده مردم تهران ادامه داد: این سیاست در انتخابات هیات‌رئیسه مجلس هم نتیجه خوبی نداشت. اصرار آقای عارف و فراکسیون امید برای عدم‌ائتلاف با فراکسیون مستقلین و اعتدالیون و ارائه لیست ۱۲ نفره موجب شد  نه تنها نتوانیم کرسی ریاست را  به‌دست آوریم بلکه یک کرسی را هم در هیات‌رئیسه از دست بدهیم.