به گفته او کمیسیون بهداشت شنبه و یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد و وزیر برای پاسخگویی به سوالات محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، محسن علیجانی نماینده تهران، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و همچنین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در کمیسیون حضور می‌یابد. او افزود: در جلسه مذکور کمیته مشترکی بین مجلس و دولت برای پیگیری این موضوع تشکیل شد که در جلسه فردا با حضور وزیر آخرین گزارش کمیته مذکور درباره تخلفات در حوزه واردات دارو و تجهیزات پزشکی بررسی می‌شود.

بررسی اجرای طرح احیای کارت سوخت

از سوی دیگر اعضای کمیسیون انرژی مجلس این هفته بررسی اقدامات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح احیای کارت سوخت را در دستور کار جلسه این هفته این کمیسیون دارند. خبر دیگر از جلسات این هفته پارلمان آنکه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز هفته آینده برای پاسخ به سوال سیدعلی ادیانی‌‌راد نماینده قائمشهر و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب به بهارستان می‌رود.

ارجاع گزارش تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صحن

همچنین احمد انارکی محمدی، رئیس هیات تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نهایی شدن گزارش این هیات خبر داد. او در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جزئیات گزارش این هیات درباره میزان قاچاق کالا، اظهار کرد: طبق اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در گزارش هیات هم ذکر شده، سالانه ۱۲/ ۶ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می‌شود که این حجم از قاچاق نیز از شکاف موجود در عرضه و تقاضا وارد کشور می‌شود. او با بیان اینکه آماری که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه کرده، آمار دقیقی نیست، افزود: برای پی بردن به حجم واردات کالای قاچاق، میزان تولید و مصرف داخلی و همچنین صادرات کشور را احصا و سپس آماری از حجم واردات کالای قاچاق به کشور را مشخص کردیم.