سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز گذشته در مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: حقیقت این است که آمریکا را دوقطبی متضاد و متناقض می‌توان توصیف کرد. شخصیت کاملا تضادگونه که در اکثر جنگ‌های بزرگ جهان و در تمام جنگ‌های ۴۰ سال گذشته در منطقه‌ای که آن را جهان اسلام می‌نامند آمریکا یا مستقیم یا با واسطه نقش اول را ایفا کرده است.

به گزارش «ایرنا» وی افزود: در حالی‌که آمریکا بزرگ‌ترین صادر‌کننده سلاح در جهان و اصلی‌ترین طرف شرکت‌کننده در جنگ‌های کوچک و بزرگ است؛ اما روی کاغذ و در گفتار مقام‌های آمریکایی از امن شدن جهان سخن می‌گویند. وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا از آزادی سخن می‌گوید از دموکراسی. اما همه دیکتاتورهای عالم مهره‌های بازی شطرنج سیاسی آمریکا در جهان هستند. از فردیناند مارکوس در فیلیپین، جعفر نمیری در سودان، فراعنه نوین مصر، شاه ایران، پادشاهان مرتجع حاکم بر کشورهای اسلامی آگوستینو پینوشه در شیلی و در هر نقطه‌ای از عالم هر دیکتاتوری توسط آمریکایی‌ها یا به حکومت رسیده یا پشتیبانی شده است. سلامی تصریح کرد: واقعیت‌های روی زمین نشان می‌دهد که درون ذهن مقامات آمریکایی چیزی جز ایجاد ظرفیت برای انهدام سیاره زمین وجود ندارد. در حالی که آمریکایی‌ها از مقابله با توسعه سلاح‌های کشتار جمعی سخن می‌گویند؛ اما نخستین رژیم و کشوری است که به سلاح‌های هسته‌ای دست یافت.

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا، درباره بازداشت سردسته شبکه آمدنیوز گفت: به تدریج که اطلاعات ما درباره شبکه آمدنیوز که توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تشکیل شد، تکمیل شود مطمئنا آن را به آگاهی مردم خواهیم رساند. وی افزود: مردم باید درباره فروپاشی شبکه پیچیده‌ای از عملیات روانی که کشف شده و فروریخته است، آگاه شوند. فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: شبکه معاند آمدنیوز همانند خانه عنکبوت به ظاهر پیچیده اما در عین حال سست بود، از این رو فروپاشید.