یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد:‌ آقای ذوالنوری نماینده قم بیانیه‌ای را درباره‌ سخنان روز گذشته آقای روحانی در یزد تنظیم کرده بود که برای توزیع باید به تایید هیات رئیسه می‌رسید و من به‌عنوان مسوول اداری این کار اجازه توزیع این بیانیه را دادم. وی تاکید کرد صدور مجوز توزیع بیانیه‌ها و نامه‌ها در صحن علنی مجلس از سوی هیات رئیسه به معنی تایید آنها نیست.در بیانیه مجتبی ذوالنوری که البته به‌صورت بی‌نام در جلسه علنی مجلس و بین نمایندگان توزیع شد، ادعا شده بود سخنان رئیس‌جمهور در یزد در تقابل با رهبری و همچنین موهن و تفرقه‌انگیز است.

پیگیری درهیات رئیسه

درهمین حال توزیع این بیانیه با اعتراض برخی از نمایندگان مجلس روبه‌روشد. در همین راستا، علیرضا رحیمی روزگذشته در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «توزیع بیانیه بی‌هویت علیه رئیس‌جمهور در صحن مجلس اعتراض شدید نمایندگان در تخلف از مصوبه هیات رئیسه مجلس (مشخص بودن تهیه‌کننده هر بیانیه) را درپی داشت.» ازسوی دیگر مصطفی کواکبیان نماینده تهران درصحن علنی مجلس با اشاره به توزیع این بیانیه گفت: در مجلس یک برگه‌ای توزیع شد که در آن این‌گونه نشان داده شده بود که رهبری و رئیس‌جمهور در نقطه مقابل هم هستند. هیات رئیسه اجازه ندهد که سخنانی تقطیع شده از رئیس‌جمهور و مقام معظم رهبری در کنار هم گذاشته شود و نشان دهند که این دو ضد یکدیگر عمل می‌کنند. دستور دهید این موضوع پیگیری شود. به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر کواکبیان گفت: این موضوع را در هیات رئیسه بررسی می‌کنیم.

به‌رغم این انتقادها مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین، در پاسخ اینکه آیا برگه‌ای که شما روی بیانیه منتشرشده در مجلس گذاشته بودید مبنی بر اجرای ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی، تهدید رئیس‌جمهور محسوب می‌شود یا نه، گفت: تهدید نیست اما اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم. به گزارش خبرآنلاین، این نماینده مجلس تاکید کرد: بنده اولین باری است که یک چیزی را چاپ می‌کنم. این متن را تهیه کردم و بردم که تکثیر کنند اما گفتند اگر بخواهد تکثیر شود باید یکی از اعضای هیات‌رئیسه دستور بدهد که تکثیر شود. متن را پیش آقای یوسف‌نژاد بردم و گفتم برای تکثیر شما باید امضا کنید، ایشان هم امضا کردند و چیزی هم به من نگفتند. در اینجا من پاسخگو نیستم. او همچنین ادامه داد: وظیفه من به زیر کشیدن آقای رئیس‌جمهور است.