بررسی بخش‌های خبری صداوسیما و برنامه‌های گفت‌وگومحور آن نشان می‌دهد با فروکش کردن اعتراضات به سهمیه‌بندی بنزین، رویکرد صداوسیما نیز به هدف‌گیری دولت تغییر پیدا کرده ‌است. این مواجهه سیاست‌زده و جناحی با یک مساله ملی، تقلیل موضوع و برخلاف وظیفه صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی است.» در ادامه نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت، الزاماتی را که باید صداوسیما در پوشش و بررسی اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ مورد توجه قرار دهد، بیان کرده و خواستار بی‌طرفی سازمان شده ‌است.

دستگیری ۷۹ نفر در خوزستان

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» مدیرکل ضد‌تروریسم وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان خوزستان، ۷۹ نفر از عناصر اصلی حمله به مراکز عمومی و خصوصی، پایگاه‌های نظامی و انتظامی و مردم شناسایی و در حین و بعد از اغتشاشات دستگیر شدند. به گزارش «ایسنا» از این افراد ۱۳ قبضه انواع اسلحه از جمله کلاشینکف و کلت کمری، لباس نظامی، پلاک جعلی خودرو و تابلوی ایست و بازرسی کشف و ضبط شده است.

تعیین ساختار مقابله با فتنه‌ها در نیروهای مسلح

همچنین سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، از تعیین ساختار مقابله با فتنه‌های دشمن در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم در این راستا به نیروها داده شده و البته آمادگی‌های لازم نیز کسب شده است.