به گزارش خبرآنلاین، او به اعتراضات آبان ۹۸ اشاره کرد و از مادران داغدار در این حوادث گفت. سلحشوری در بخشی از نطق خود گفت: ما پاسخگوی مادران داغدار و پدران رنج کشیده که شرمسار فرزندانشان هستند، باید باشیم؛ اگر خداوند و ملت اقتداری به ما داده است، این اقتدار نباید در جهت اعمال سلیقه خودمان باشد. صحبت‌های سلحشوری به پایان نرسیده بود که کم‌کم تحرکات برخی چهره‌های تندرو در اعتراض به او شروع شد ابتدا حاجی دلیگانی و علیرضا سلیمی شروع به انتقاد کردند، دقایقی بعد نیز سامری از مجمع نمایندگان خوزستان که در جریان رای اعتماد به ظریف به وزیرخارجه ناسزا گفته بود، شروع به فریاد زدن کرد و خواستار آن شد که میکروفن سلحشوری خاموش شود.

داد و بیدادهای نمایندگان طیف تندرو مجلس به همین جا ختم نشد و وقتی سلحشوری نطقش به پایان رسید سامری خود را به او رساند و فریادش را ادامه داد و گفت: «کسی که خودش در انتخابات ثبت نام نکرده است تمام مقدسات نظام را زیر سوال می‌برد.» در همین لحظه نمایندگان دیگری از جمله کوهکن خودشان را به این جمع رساندند تا غائله را آرام کنند. کوهکن خطاب به سامری گفت: «ما در مجلس ششم نطق‌های تندتر از این داشتیم، آرام باشید.»

در نهایت و با اینکه زنگ پایان جلسه به صدا درآمده بود اما جدال همچنان ادامه داشت حتی وقتی که سلحشوری صحن مجلس را ترک کرده بود، نصرالله پژمانفر با فریاد می‌گفت: «نمی‌شود هر کسی هر غلطی دلش خواست انجام بدهد.» در همین لحظه یکی دیگر از نمایندگان اصولگرا خطاب به پروانه سلحشوری داد زد: «به جهنم که ثبت نام نکرده است نمی‌شود که به بقیه توهین کند. »

اشتباه قاضی‌پور در مورد واژه پارک

درخبری دیگر از مجلس و به گزارش خبرگزاری فارس روزگذشته هنگامی که نمایندگان مجلس درحال رسیدگی به لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با واژه «پارک‌های حاشیه‌ای مجاز» بودند، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه خواستار بیان پیشنهادی در این رابطه شد که اظهاراتش مشخص کرد وی پارک (محل توقف خودرو) را با پارک (محل تفریح) اشتباه گرفته است. اما وقتی یکی از نمایندگان به قاضی‌پور تذکر داد که شما این واژه را اشتباه گرفته و تلقی و تصورتان از این واژه اشتباه است نماینده ارومیه در پاسخ به وی گفت وقتی چیزی نمی‌دانی بنشین سر جایت و حرف نزن. بعد از بحث‌های طولانی بین لاریجانی و اعضای بررسی‌کننده کمیسیون مشترک این لایحه و برخی دیگر از نمایندگان در نهایت لاریجانی و اعضای هیات رئیسه تصمیم گرفتند که برای رفع ابهام تمامی واژه‌های پارک را به محل توقف خودرو تبدیل کنند.