به گزارش «ایرنا» مسوولان شهری کار طراحی و آماده‌سازی طرح تابلو و بیلبوردهای پایتخت را بلافاصله پس از انتشار خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی و صدور پیام تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز کردند. برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت که بیش از ۳۰ هزار مترمربع از فضاهای تبلیغاتی پایتخت با تصاویری از فرمانده شهید قاسم سلیمانی تزئین شده است.

پیشنهاد نام‌گذاری بزرگراه آزادگان به نام شهید سلیمانی

همچنین روز گذشته اقبال شاکری عضو سابق شورای شهر تهران به اعضای شورای شهر پنجم پیشنهاد کرد که بزرگراه آزادگان را به نام سردار شهید «قاسم سلیمانی» نام‌گذاری شود. او در این زمینه به «ایسنا» توضیح داد: این بزرگراه مناسب‌ترین گزینه برای تغییر نام است که هم در شأن شهید سلیمانی است و هم نام شهید دیگری روی آن وجود ندارد.

تعطیلی بازار در روز تشییع

خبر دیگر آنکه دیروز احمد کریمی اصفهانی رئیس انجمن اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از تعطیلی بازارهای کل کشور در روز دوشنبه به مناسبت تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.    بر اساس گزارش «ایسنا» بازار اراک نیز روز گذشته و به‌دنبال ضایعه شهادت سپهبد سلیمانی، تعطیل و سیاه‌پوش شد.