رایزنی دو نماینده درباره رد صلاحیت شدگان «امید»

در خبری دیگر، مصطفی کواکبیان و علیرضا محجوب از سوی فراکسیون امید مامور رایزنی درباره رد صلاحیت ۴۲ نماینده عضو این فراکسیون شدند. محجوب در گفت‌وگو با «ایسنا» با اعلام این خبر گفت: ما قرار است مذاکراتی داشته باشیم و کمک کنیم تا موضوعات را بین شورای نگهبان و نمایندگان رد صلاحیت شده عضو فراکسیون منتقل کنیم. او با بیان اینکه صلاحیت ۴۲ عضو فراکسیون امید در انتخابات مجلس آینده رد شده است، ابراز امیدواری کرد در پروسه رسیدگی به اعتراضات تعداد رد صلاحیت شدگان کاهش یابد.

تعداد ردصلاحیت‌شدگان کاهش می‌یابد؟

از سوی دیگر فرهاد تجری عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در روزهای آینده تعداد آمار کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس یازدهم کاهش خواهد یافت. او توضیح داد: در مورد برخی از افرادی که مباحث غیر مستندی علیه آنها مطرح شده انتظار این است که شورای نگهبان این اشکالات را برطرف کند و قطعا در روزهای آینده تعداد رد صلاحیت‌ها کاهش خواهد یافت.

مهلت سه روزه شکایت نامزدهای ردصلاحیت شده خبرگان

همچنین شورای نگهبان روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت نشده‌اند، می‌توانند برای ارائه شکایات خود ظرف مدت ۳ روز از تاریخ ۰۳/ ۱۱/ ۹۸ تا ۰۵/ ۱۱/ ۹۸ پس از دریافت و تکمیل فرم شکایات، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند.