او افزود: بر اساس محدودیت زمانی که برای دولت قائل شدیم، قاعدتا تا سه‌شنبه هفته گذشته، رئیس‌جمهور باید فرد مورد‌نظر خود را برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی می‌کرد که جلسه رای اعتماد آن در این هفته برگزار می‌شد. حتی اگر دولت وزیر پیشنهادی خود را برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی  معرفی کند، امکان تشکیل جلسه رای اعتماد در اسفند وجود نخواهد داشت، چرا که مجلس درگیر مساله مهم‌تری به نام بودجه سال آینده کل کشور است. او افزود: مشخص نیست که دولت چگونه می‌خواهد با این مشکل به وجود آمده برخورد کند، بنابراین به نظر می‌رسد با ادامه این وضعیت بررسی رای اعتماد وزیر جهاد کشاورزی به سال ۹۹ موکول شود.

حضور ۴ وزیر، این هفته در کمیسیون‌های مجلس

خبر دیگر از مجلس آن‌که منصور غلامی، محسن حاجی‌میرزایی، رضا رحمانی و محمد اسلامی وزیران علوم و تحقیقات، آموزش و پرورش، صنعت و معدن و راه و شهرسازی این هفته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند. منصور غلامی وزیر علوم امروز یکشنبه برای ارائه گزارشی درخصوص مسائل فرهنگی - سیاسی دانشگاه‌ها و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش فردا دوشنبه برای ارائه گزارش رتبه‌بندی معلمان و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان حضور می‌یابند.

بررسی ۴ طرح ضد آمریکایی این هفته در مجلس

در خبری دیگر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است ۴ طرح ضد آمریکایی را در جلسات این هفته مجلس بررسی و تصویب کنند. مجلسی‌ها قرار است این هفته طرح ضد آمریکایی الزام وزارت فرهنگ به حمایت از ساخت فیلم‌های ضدآمریکایی، طرح تاسیس موزه جنایات آمریکا، طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های تبعیت‌کننده از تحریم‌های آمریکا به ایران و طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و موسسات ایرانی که از اقدامات دولت آمریکا متضرر شدند را بررسی کنند.