این عالم وارسته و مردمی، عمر پربرکت خود را خالصانه وقف ترویج ارزش‌های اسلامی و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در آن دیار کرد که بی‌شک مردم انقلابی و متدین این استان قدردان خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان خواهند بود. اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان مازندران و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.»

همچنین رئیس قوه‌قضائیه نیز درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی را تسلیت گفت. به گزارش «ایسنا» در بخشی از پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی آمده است: «وفاداری به آرمان‌های نظام اسلامی و مجاهدت در این مسیر، فصل دیگری از زندگی این روحانی عالیقدر است که از خداوند رحیم، پاداش آن خدمات ماندگار و غفران و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم. به خاندان مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آنان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران روز شنبه در یکی از مراکز درمانی تهران دار فانی را وداع گفت. طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران بود که در تاریخ ۱۰ آبان‌ماه امسال به‌دلیل بیماری از سمت خود استعفا داد.