همچنین قرار است میهمان ویژه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در تهران خانواده سردار شهید سلیمانی باشند. به گزارش «ایسنا» علاوه برتهران در مشهد نیز رئیس قوه‌قضائیه سخنرانی خواهد کرد. همچنین اسحاق جهانگیری در زاهدان، محمدباقر نوبخت در گرگان، حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در خرم آباد، وزیر آموزش و پرورش در ایلام، وزیر دفاع در رشت و امیر موسوی فرمانده ارتش در کرج سخنرانی می‌کنند. در همین راستا روز گذشته مراجع عظام تقلید از مردم انقلابی و فهیم ایران اسلامی خواستند در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری پرشور و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه دیروز خود در مسجد اعظم با بیان این مطلب گفت: اگر مردم در این دو روز تاریخی حضور پررنگی نداشته باشند باعث می‌شود دشمن تحریم بیشتری به کشور وارد کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پایان با امیدواری از بهبود اوضاع کشور گفت: امیدواریم و مطمئن هستیم آینده به این صورت باقی نمی‌ماند و گره از مشکلات مردم باز می‌شود. آیت‌الله نوری همدانی هم صبح روزگذشته در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال هم مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب اسلامی و وحدت و اتحاد خود را به جهانیان اعلام خواهند کرد و عظمت اسلام را به نمایش خواهند گذاشت. آیت‌الله جوادی آملی هم در درس خارج فقه خود گفت: همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم و این را حق خود می‌دانیم. آیت‌الله علوی گرگانی هم با صدور پیامی از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور و به یاد ماندنی داشته باشند.

از سوی دیگر مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب از عموم مردم ایران خواست در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، شرکت کنند. به گزارش «ایرنا» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پاسخ تهدیدات، توهمات و توطئه‌های پلید دشمنان را خواهند داد. درهمین حال روز گذشته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه میهمان ویژه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در تهران خانواده سردار شهید سلیمانی خواهند بود گفت که درتلاشیم با مساعدت خانواده سردار از وصیت‌نامه ایشان رونمایی کنیم. نصرت‌الله لطفی افزود: همچنین اعلام محکومیت معامله قرن نیز جلوه دیگری به راهپیمایی امسال، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد داد. وی گفت: بیش از ۶۰۰ هزار دانش‌آموز مهیا هستند برای اجرای سرودهای دانش‌آموزی. همچنین گلباران شرکت‌کنندگان توسط بالگردهای نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از همه قاره‌ها اندیشمندان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی، همپای مردم ایران متقاضی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند و ما برای ده‌ها نفر از اندیشمندان، به تقاضای خودشان دعوتنامه ارسال کرده‌ایم. در تمامی سفارتخانه و کنسولگری‌ها نیز جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه این مراسم بسترساز حضور حداکثری در انتخابات مجلس است، اظهار کرد: هر نوع تبلیغات انتخاباتی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تخلف آشکار قانونی است که مسوولان انتخابات آن را رصد خواهند کرد. ما به همه مسوولان اجرایی مراسم و سخنرانان تاکید کرده‌ایم که از این مراسم برای تبلیغات انتخابات استفاده نشود. ما اجازه نمی‌دهیم کسی از این مراسم استفاده حزبی یا جناحی کند.

به گزارش میزان، لطفی افزود: به یاد تکبیر‌های معنوی بهمن ماه سال ٥٧ ندای ملکوتی الله‌اکبر، امسال نیز روز دوشنبه شامگاه ٢٢بهمن ساعت ٢١ در سراسر کشور اسلامی از سوی مردم طنین‌انداز خواهد شد. درهمین ارتباط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم دعوت کرد تا امشب (دوشنبه ۲۱ بهمن) در سراسر کشور با شعار الله‌اکبر به استقبال چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بروند.