دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین گفت: کاغذ اخذ رأی به تعداد کافی چاپ و در تمامی شعب اخذ رای انتخابات توزیع شده است. او با اشاره به ساعت رأی‌گیری در روز انتخابات مجلس، گفت: رأی‌گیری از ۸ صبح تا ۱۸ عصر در ۵۴ هزار و ۶۱۱ شعبه شهری و روستایی در سراسر کشور شروع می‌شود؛ بر اساس قانون حداقل ۱۰ ساعت باید روند رأی‌گیری انجام شود، اما در صورت ضرورت، به تشخیص وزیر کشور زمان اخذ رأی تمدید خواهد شد.

انصراف ۲۳۸ داوطلب انتخابات مجلس در استان تهران

خبر دیگر از انتخابات آنکه رئیس ستاد انتخابات استان تهران از انصراف ۲۳۸ داوطلب انتخابات مجلس در استان تهران خبر داد. به گزارش «ایسنا» شکرالله حسن‌بیگی اظهار کرد: شورای نگهبان صلاحیت ۱۵۷۶نفر در استان تهران را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید کرده بود.

زمان اعلام تعطیلی مدارس در فردای انتخابات

خبر دیگر آنکه به گفته مسوولان آموزش و پرورش ۷۰ هزار مدرسه به‌عنوان شعب اخذ رای در روز دوم اسفندماه فعال خواهند بود. به گزارش «ایسنا» مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تعطیلی مدارس در فردای انتخابات به علت شمارش آرای نامزدهای انتخابات گفت: روال کار معمولا به این شکل است مدارسی که در آنها حوزه اخذ رای است ممکن است در روز بعد از انتخابات به دلیل تعداد زیاد آرا تعطیل شوند اما تا روز انتخابات نمی‌توان به‌صورت قطعی در این زمینه اظهار نظر کرد. او ادامه داد: کسانی که در یک حوزه رای مسوول صندوق و کارگزار آن حوزه هستند، ممکن است در آن مدرسه کار نکنند و در مدرسه دیگری کار کنند یعنی هر دو مدرسه درگیر این موضوع هستند. بنای ما بر این است که اگر این اتفاق بیفتد کل مدارس را تعطیل کنیم. بعد‌از‌ظهر روز انتخابات تصمیم قطعی و نهایی را برای تعطیلی مدارس با توجه به میزان حضور مردم اتخاذ خواهیم کرد.