استاندار تهران: تخلفات جزئی گزارش شده است

همچنین انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفاتی عمدتا جزئی و مربوط به فضای مجازی گزارش شده است و تخلفاتی قلیل در حوزه خرید و فروش رای به دست ما رسیده است. به گزارش «ایسنا» محسنی بندپی در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای اقلیت‌های دینی (کلیسای سرکیس مقدس) در جمع خبرنگاران افزود: این تخلفات به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و قوه‌قضائیه ارسال شده و پیگیری خواهد شد. عمده این تخلفات در زمینه فضای مجازی است و بخش قلیلی از تخلفات مربوط به خرید و فروش رای بوده است. مقدار تخلفات خرید و فروش به شدت کم بوده است. همچنین سیدیونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مازندران در گفت‌وگو با «ایرنا» گفت که دو گزارش از خرید و فروش رای در حوزه‌های انتخابیه ساری و بابل به این مرجع قضایی رسیده است که با دقت بررسی و برخورد قانونی می‌شود.

 همه مدارس شهر تهران امروز تعطیل است

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دیروز مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز از تعطیلی همه مدارس شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفند (امروز) خبر داد.

 احمد خاتمی: پایان انتخابات آغاز رفاقت میان کاندیداهاست

همچنین دیروز امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: پایان رقابت‌های انتخاباتی آغاز رفاقت بین کاندیداهاست و نباید دعواهای انتخاباتی را ادامه بدهند. به گزارش «ایسنا» سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه دوم اسفند ۹۸ تهران در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم به همه کاندیداهای انتخاباتی توصیه کرد که پس از پایان رقابت‌ها دعواهای انتخاباتی را ادامه ندهند. او افزود: کاندیداها و هوادارانشان پس از پایان انتخابات نباید جامعه را آکنده از تفرقه کنند و این یک حرکت بر ضد نظام است. امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: کسانی هم که حائز اکثریت آرا می‌شوند نباید مغرور شوند و با رقبا کینه‌توزانه برخورد کنند؛ چرا که همین رقابت‌ها باعث ایجاد فضای انتخاباتی و آمدن مردم به پای صندوق‌های رای می‌شود. اینکه کسی بعد از انتخاب نزد فلان وزیر یا مسوول برود و از او بخواهد چون فلان شخص از وی طرفداری نکرده است، باید برکنار شود، کار درستی نیست. نمایندگانی که چنین کارهایی می‌کنند نشان می‌دهند که برای خدا نیامده‌اند. چرا که معنای انتخابات آزاد همین است که هر کس به هر کسی که می‌خواهد رای بدهد.