انتظار این است که مسوولان قبل از اینکه این شهر به کرونا آلوده شود هرچه سریع‌تر این محصولات را به مشهد برسانند. همچنین به‌‌رغم اطلاع‌رسانی‌های مکرر حرم مطهر رضوی مملو از زائر است که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم است در این زمینه هم تدابیری اندیشیده شود.

دلیل احتمالی مرگ پرستارگیلانی

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌امیر سوادکوهی رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران، با اشاره به مرگ پرستار گیلانی درهفته گذشته گفت: این احتمال می‌رود که دلیل مرگ ایشان کرونا باشد.

تولد نخستین نوزاد مادر مشکوک به کرونا

درخبری دیگر حدود ۱۰ روز پس از ورود کرونا به مازندران و آلودگی احتمالی حدود ۴۰۰ تن از شهروندان که هم‌اکنون در قرنطینه هستند، نخستین نوزاد توسط یک مادر مشکوک به کرونا در بابل دیروز (یکشنبه) قدم به دنیای کرونایی گذاشت.

واکنش دیجی‌کالا به یک خبر

ازسوی دیگر به گزارش فرارو، دیجی‌کالا گزارش صداوسیما مبنی بر احتکار ۵ میلیون ماسک را کذب دانست و نسبت به آن واکنش نشان داد و عنوان کرد این عدد ۵ میلیون ماسک که در گزارش اعلام شده کاملا مغرضانه و به دروغ عنوان شده است.

هشدار نسبت به توزیع الکل تقلبی در بازار

همچنین به گزارش «ایسنا» فرزاد پیرویان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید‌بهشتی با تشریح شرایط و موجودداروها و موارد مصرفی مورد نیاز در رابطه با درمان و کنترل ویروس کرونا، نسبت به توزیع الکل متانول به‌جای مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین مواد مصرفی تقلبی در بازار هشدار داد.