نامه احمدی‌نژاد به گوترش درمورد کرونا

درخبری دیگر، احمدی‌نژاد در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل درباره ویروس کرونا نوشته است: با حساسیت ویژه، عاملان تولید و به کارگیری سلاح‌های بیولوژیک، شناسایی و در سطح جهانی با آنان برخورد قاطع صورت پذیرد. بی‌تفاوتی و عدم مقابله جدی و موثر با آنان، می‌تواند مناسبات میان کشورها و ملت‌ها را تخریب و موجودیت ملت‌ها را با تهدید جدی مواجه سازد. این نامه می‌افزاید: سازمان بهداشت جهانی را موظف فرمایید تا قاطعانه آزمایشگاه‌های موصوف را شناسایی و همراه با عاملان به کارگیری ویروس‌هایی مانند کرونا به جامعه جهانی معرفی نماید.  در بخش دیگری از این نامه آمده است‌: برنامه اصلاح و تقویت کنوانسیون منع ساخت و به کارگیری سلاح‌های بیولوژیک با هدف ممنوعیت هرگونه تحقیقات و پژوهش و برپایی آزمایشگاه و تولید و اقدام به ساخت و انباشت و استفاده از هر نوع سلاح بیولوژیک در هر سطحی از اثر، تنظیم و به مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه گردد.

تکذیب ابتلای فاطمه رهبر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه نیز خبر ابتلای فاطمه رهبر، نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم به کرونا را تکذیب کرده و گفت: او به یک سرماخوردگی شدید مبتلا شده و وضعیتش رو به بهبود است.

ترخیص مصطفی پورمحمدی از بیمارستان

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» حال عمومی مصطفی پورمحمدی که در روزهای اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود، رو به بهبود است.

اعلام نتیجه تست پرستار لاهیجانی

همچنین به گزارش فرارو، سازمان نظام پرستاری شرق گیلان از تشخیص مثبت نتیجه تست کرونای نرجس خانعلی‌زاده، پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان، خبر داد. به گزارش «ایلنا» یک هفته پیش این پرستار با علائمی شبیه به کرونا جان باخته بود اما تست کرونا و نتیجه آن دیروز از سوی نظام پرستاری شرق گیلان اعلام شد.

تعطیلی نماز جماعت در اداره‌ها

به گزارش فرارو، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور هم گفت: به‌منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی تعطیل شد.