به گزارش خبرآنلاین او با بیان اینکه به دلیل مشکل تنفسی با ویلچر به بیمارستان مراجعه کرده است از بهبود حالش خبر داده است. طی چند روز گذشته فاطمه رهبر نماینده منتخب تهران درمجلس یازدهم و محمد‌علی رمضانی دستک نماینده منتخب آستانه به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند.

آخرین وضعیت حریرچی

همچنین به گزارش خبرآنلاین، وضعیت جسمی ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت که از چند روز گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه قرار گرفته، رو به بهبودی است و تا چند روز آینده از قرنطینه خارج می‌شود.

راه‌چمنی درگذشت

اما در کنار این خبر روز گذشته خبر رسید که محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی و نماینده ادوار مجلس در اثر بیماری کرونا درگذشت. وی نماینده مردم سبزوار در دوره‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی بود و سابقه ریاست بر سازمان بهزیستی کشور را داشت.

درگذشت معاون سابق اداره سیاسی سپاه

درخبری دیگر فرزاد تذری بر اثر بیماری کرونا درگذشت. وی یکی از مسوولان سابق اداره سیاسی سپاه پاسداران و از بنیان‌گذاران هفته‌نامه صبح صادق بود و مدتی را هم در اطلاعات سپاه فعالیت کرد.

تکذیب ابتلای جهانگیری و قالیباف به کرونا

درهمین حال به گزارش خبرآنلاین برخی خبرهای جسته و گریخته طی روزهای اخیر حکایت از مبتلا شدن معاون اول رئیس‌جمهور به کرونا داشت. خبری که در نهایت از سوی سلیمانی، مدیر روابط عمومی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور تکذیب شد. وی در گفت‌وگو با «آنا» افزود: آقای جهانگیری در دفتر کارشان حاضر هستند و با استانداران سراسر کشور در مورد ویروس کرونا تلفنی گفت‌وگو کرده‌اند و مشکلی وجود ندارد. همچنین در پی انتشار شایعاتی مبنی بر مبتلا شدن محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران و بستری شدن وی، مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگوبا خبرگزاری تسنیم این خبر را تکذیب کرد.

ابتلای رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

ازسوی دیگر علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با «ایلنا» از ابتلای اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرونا خبر داد.به گفته وی نجار هفته گذشته چند روز در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌ قرار گرفته و صبح دیروز با بهبودی نسبی با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شده و در منزل دوران قرنطینه را سپری می‌کند.

فوت یک پزشک دیگر درگیلان

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» روز گذشته وحید منصف، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان و متخصص طب اورژانس بعد از چندین روز مبارزه با بیماری کرونا و در راه خدمت و مداوای بیماران کرونایی جان خود را از دست داد.

فوت ۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

همچنین به گزارش «ایرنا» حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۶۰ نفر در خراسان رضوی به‌خاطر عفونت حاد دستگاه تنفسی فوت کرده‌اند. این افراد همچنین مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا بوده‌اند.

طلاق تا پایان سال ممنوع شد

درخبری دیگر، فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: در ادامه اقدامات صورت گرفته درخصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور سلامت مراجعان و کارکنان، مطابق با دستورالعمل‌های کشور، ثبت نام در سامانه تصمیم تا اطلاع ثانوی صورت نمی‌پذیرد.