در برخی موارد مثل حوزه زاهدان حتی بازشماری آرا نیز صورت گرفت، اما نتیجه تغییری نکرد. البته گزارش نهایی از حوزه‌های دیگر به‌‌زودی اعلام خواهد شد. با بسیاری از تخلفات انتخاباتی هم توسط مراجع مختلف برخورد شد. در مواردی متخلفان توسط نیروی انتظامی و دادستانی بازداشت شده‌اند و برای عده‌ای دیگر پرونده قضایی تشکیل شده است، در موارد متعددی نیز با تذکر مشکل حل شد. به گزارش «ایرنا»، دربخش دیگری ازاین مطلب آمده است: نتیجه رسیدگی به هر تخلفی ابطال انتخابات نیست. ابطال انتخابات شدیدترین و بالاترین برخورد با تخلفاتی است که در سرنوشت انتخابات مؤثر بوده است. با چند گزارش غیرمستند نمی‌توان هزاران رای سالم در یک صندوق را باطل کرد. با تخلف جزئی چند نفر نیز نمی‌توان تلاش هزاران نفر در برگزاری انتخابات سالم یک حوزه را نابود کرد.

تایید انتخابات در۲۹ حوزه دیگر

همچنین به گزارش خبرگزاری صداو سیما،سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر در جلسات این شورا خبر داد.

زمان تعیین تکلیف بودجه ۹۹

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، لایحه بودجه سال ۹۹ هم‌اکنون در پژوهشکده شورای نگهبان در حال بررسی است و چهارشنبه هفته جاری جهت بررسی نهایی به صحن شورای نگهبان ارسال خواهد شد. لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ پس از آنکه در هفته ابتدایی اسفند در صحن مجلس رد شده بود به دستور رئیس مجلس به کمیسیون تلفیق بازگشت. کمیسیون تلفیق حدود یک هفته این لایحه را مورد بازبینی قرار داد و پس از آن به دلیل نامه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خطر تشکیل جلسات صحن علنی با مجوز مقام معظم رهبری این لایحه مستقیما به شورای نگهبان ارسال شد.