به گفته قاضی‌زاده‌هاشمی با توجه به اینکه در شرایط عادی، نمایندگان از طریق نام کاربری و رایانه‌هایی که در فضای صحن تعبیه شده، اقدام به رأی‌دهی می‌کنند، مقرر شد که از جلسات بعدی، لپ‌تاپ‌ها‌یشان را جهت رأی‌دهی و ادامه روند کار، هنگام حضور در صحن مجلس به همراه داشته باشند.

نامه گلایه آمیز به «لاریجانی»

البته علی نوبخت حقیقی رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس درباره نحوه برگزاری جلسات و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جلسات علنی اخیر مجلس گلایه کردند و در این نامه نوشتند: متاسفانه در روز رأی اعتماد به وزیر کشاورزی، فاصله‌گذاری اجتماعی چندان رعایت نشد. آنان خواستار اجرای طرح فاصله‌گذاری در جلسات پارلمان شدند.

مخالفت با قرنطینه نمایندگان در مجلس

خبر دیگر آنکه بهروز نعمتی یکی دیگر از اعضای هیات‌رئیسه مجلس از مخالفت نمایندگان با قرنطینه شدن در داخل پارلمان خبر داد. او در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه این پیشنهاد نمایندگان در یکی از جلسات هیات‌رئیسه بررسی شد، گفت: با رای‌گیری استمزاجی که از نمایندگان به عمل آمد آنها با این پیشنهاد مخالفت کردند.

نشست هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌های مجلس

همچنین قرار است هیات رئیسه مجلس نشستی با روسای کمیسیون‌های تخصصی ساعت ۱۵ روز دوشنبه در صحن مجلس برگزار کند تا در این نشست روسای کمیسیون‌های تخصصی برنامه‌های کاری خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای سال جدید ارائه کنند که چه اقدامات و برنامه‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه‌های مختلف همچون جمع‌بندی طرح‌ها و لوایح و... در دستور کار خود دارند.